2733
2734

تو رو خدا الان موقعش نیس

تجربه ثابت کرده هرچی قبل عروسی بیشتر میخوای به خودت برسی که خوشگل تر بشی نتیجه عکس میدع

از هرکسی که این امضا رو میخونه یه خواهش دارم>>>>>>میشه به خدا بگی صلاحشو بزار تو آرزو هاش این دختر از بس سختی کشید و نرسید و همه گفتن صلاحته خسته اس .....خدا با این کاربر قهره شما ازش بخواید شاید شد//غم دارم غمم سنگینه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742

جوش و لک رو با گریم و فلان می پوشونن.  برا عروسیت ریلکس باش و بعدش با طب سنتی به پاکسازی بدنت اقدام کن.  بدنت اوکی باشه،  پوستت هم شفاف میشه. 

اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است منتها مهم این است که خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست. بعضی اینها را با هم اشتباه میکنند؛ وقتی میگوییم خانه‌داری، خیال میکنند میگوییم داخل خانه بنشینید، هیچ کار نکنید، هیچ وظیفه‌ای انجام ندهید، تدریس نکنید، مجاهدت نکنید، کار اجتماعی نکنید، فعّالیّتهای سیاسی نکنید؛ معنای خانه‌داری این نیست. خانه‌داری یعنی خانه را داشته باشید؛ در کنار داشتن خانه، هر کار دیگری که از عهده‌ی شما برمی‌آید و میل به آن و شوق به آن را دارید میتوانید انجام بدهید؛ منتها همه در ذیل خانه‌داری است. دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف بانوان. 14دی1401
2738

دوستان کسی میدونه برای از بین بردن جای جوش کتف و بازو چیکار باید بکنم؟لیزر جواب میده؟جاشون سطحی و تازس

بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره ممکنه هر دفعه اونجوری که میخواستی پیش نره خاطره هام داره خوابو میگیره ازم دوری و دیگه من ته دنیا قلبت نوک قله ی قافه:)
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ومپایر_اعظم  |  2 ساعت پیش
توسط   mobina004  |  9 ساعت پیش