2737
2739

چند روش کلیدی و موثر برای جلوگیری از سرد شدن رابطه زناشویی وجود داره که شما می‌توانین با انجام دادن اون از سرد شدن رابطه زناشویی خود پیشگیری کنید:

  1. آگاهی از رابطه جنسی صحیح و گفتگو با همسر در مورد نیازها و انتظارات جنسیتان.
  2. آگاهی از مشکلات رفتاری خود، از جمله: مغرور بودن، لجباز بودن، عدم کنترل خشم، عدم بیان نیازهای خود، عدم پذیرش اشتباه طرف مقابل و عدم انتقادپذیری و سعی نکردن در رفع آن.
  3. آگاهی از باورهای اشتباه، از جمله: اگر انتخاب درست داشته باشید نیازی به تلاش برای بهبود رابطه نیست، اگر محبت کنید باعث پر توقع شدن همسر می‌شود، این باور که من بالاتر از تو هستم. تغییر دادن این باورها باعث می‌شود تا از سرد شدن رابطه زناشویی جلوگیری شود.
  4. گذراندن وقت مشترک برای تفریح کردن و لذت بردن از جمله موارد مهمی است که رابطه را از سرد شدن محافظت می‌کند.
  5. توجه کردن به نیازهای همسر و بدون مقایسه کردن این که چقدر او این نیازها را در شما تامین می‌کند.
  6. حمایت کردن همسر به ویژه زمانی که او در شرایط سختی قرار دارد؛ از جمله درگیري با بیماری والدینش و یا مشکلات شغلی.
  7. داشتن ارتباط متعهدانه با همسر و عدم پنهان‌کاری در رابطه باعث اعتمادسازی شده و یکی از بهبود‌‌دهنده‌های مهم رابطه زناشویی است.

زوج‌درمانگران به این نکته اشاره دارن كه از فاصله گرفتن همسر خود برای مدت کوتاه نترسید؛ چرا که دوری و نزدیکی یکی از ویژگی‌های رابطه هستش . پس اگر کمی همسرتان از شما فاصله گرفت نگران سرد شدن رابطه نشین؛ بلکه منتظر بمانید تا در فرصت مناسب دوباره به او نزدیک شوید. برای مثال همسر شما گرفته و ناراحت از بیرون می‌آید و بدون توضیح دادن می‌خوابد و یا درگیر موبایلش می‌شود، بهتر است در چنين شرايطی به همسر خود فرصت دهید تا کمی با خود خلوت کنه. مراقب باشید خودتان دچار اشتغال ذهنی با افکار منفی نشده و آن را یک روند طبیعی رابطه بدانید تا بتوانید به خوبی با نیاز همسرتان برخورد کنید.

شما متخصق زنان هستین یا سکسولوژی؟

      آنها که بلند فکرمیکنند هیچوقت کوتاه نمی آیند/هرگز با انسانهای احمق و نادان بحث نکنید متاسفانه بعضیها رو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت. مردم شهری که همه در آن میلنگند به کسی که راست راه میرود میخندند... انسان عادت دارد چیزی را که نمیفهمد مسخره کند.  به راهی که اکثر مردم میروند شک کن، چون بجای فکر کردن تقلید میکنند... از متمایز بودن نترس، انگشت نما بودن بهتر از  احمق بودن است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز