2737
2734
عنوان

رقیه شرعی :درمان سحر و جادو و طلسم

297 بازدید | 22 پست

سحر عملی شیطانی است‌که جادوگران با ذبح حیوان برای جن‌ها و یا به جای الله آن‌ها را صدا زدن و یا ترک نماز، یا خوردن چیزهای نجس خود را به جن‌ها و شیاطین نزدیک می‌کنند تا متقابلا شیاطین و جن‌های کافر به خدمت فرد جادوگر درآیند و به هرکس که جادوگر خواهد مسلط می‌شوند و را می‌کشند، کافر افراد را به تعویق می‌اندازند و مرد را می‌بندند که نمی‌توانند با همسر همبستری کند. زن و مرد را از یکدیگر رویگردان می‌کنند و مانند: این‌ها لذا ساحر کافر و مشرک است، چرا که با این اعمال کفری خود به غیر الله تقرب جسته است.سحر و جادو در لغت عبارت است از چیزی که سبب و علت آن پوشیده و پنهان باشد. و در اصطلاح: سحر به افسون گفته می شود، و نوعی از آن در بدن و دلها تأثیر می گذارد و فرد را مریض می کند، و نوعی از سحر زن و مرد را از همدیگر جدا می کند؛ 

الله تعالی می فرماید: «فَیَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا یُفَرِّقُونَ بِهِ بَیْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُمْ بِضَارِّینَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ» [البقره -102]«از ایشان چیزهائی آموختند که با آن میان مرد و همسرش جدائی می افکندند و حال آنکه با چنین جادی خویش نمی توانند به کسی زیان برسانند مگر اینکه با اجازه و خواست خدا باشدجادوی هیچ جادوگری تاثیر نمی‌کند، مگر این که از شیاطین استفاده نموده و به خداوند عزوجل شرک و کفر کند، و هنگامی که به خدا شرک و کفر ورزید، شیاطین جهت آسیب‌رساندن به انسان‌ها با او همکاری می‌کنند. بنابراین، هر جادوگری مشرک و یا کافر است و جادو و شرک و کفر به یکدیگر نزدیک و مرتبط هستند و در مقابل همان شرک و کفری که کرده است با او همکاری می‌کنند، تا بتوانند به انسان‌ها آسیب برسانند. 

جادو به عنوان یک بیماری از قدیم در بین امت وجود داشت و خداوند داستان جادوگران قوم فرعون را در قرآن بیان فرموده است، و چون جادو در زمان فرعون شهرت زیاد یافته بود، و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت، زمانی که حضرت موسی علیه السلام رسالتش را اعلان نمود او را جادوگر نامیدند. و این نامگذاری یا به خاطر فریب‌دادن مردم بود و شاید عقیده‌شان همین بود و فکر می‌کردند، هرکس مانند خودشان کارهای خارق العاده نشان دهد جادوگر است به این خاطر فرعون و پیروانش معجزات حضرت موسی را جادو می‌پنداشتند، جادوگران را جمع کرد تا با حضرت موسی مقابله کنند. 

قرآن مجید می‌فرماید: « قَالَ الْمَلأُ مِن قَوْمِ فِرْعَوْنَ إِنَّ هَذَا لَسَاحِرٌ عَلِیمٌ * یُرِیدُ أَن یُخْرِجَکُم مِّنْ أَرْضِکُمْ فَمَاذَا تَأْمُرُونَ»[الأعراف: 109 – 110]. 

عده‌ای از قوم فرعون گفتند: واقعاً این (موسی) جادوگر ماهری است! او می‌خواهد شما را از سرزمین‌تان (مصر) بیرون کند، چه می‌اندیشید و چه نظر می‌دهید (باید با او چه کرد؟) فرعون با قومش مشوره کرد و قوم در پاسخ به او گفتند: « قَالُوا أَرْجِهِ وَأَخَاهُ وَابْعَثْ فِی الْمَدَائِنِ حَاشِرِینَ 

یَأْتُوکَ بِکُلِّ سَحَّارٍ عَلِیمٍ»[الشعراء: 36 - 37]. 

موسی و برادرش (هارون) را مهلت بده و به تمام شهرها مأمورانی را بسیج کن، تا همه جادوگران ماهر و زبردست را پیش تو بیاورند. 

فرعون به مشوره قومش عمل کرده و جادوگران را جمع نمود، هنگامی که جادوگران با موسی روبرو شدند به آن حضرت گفتند: کدامیک از ما اول کار را آغاز کنیم، موسی فرمود: شما شروع کنید، آنها طناب‌ها و عصاهایی را که آورده بودند، انداختند (و همه به شکل مار درآمد) که همه مردم را به وحشت انداخت. قرآن می‌فرماید: 

« وَجَاءوا بِسِحْرٍ عَظِیمٍ» [الأعراف: 116]. «جادوئی بزرگ از خود نشان دادند». 

خداوند به موسی دستور داد تا عصایش را بیاندازد. حضرت موسی عصایش را انداخت تا تمام جادوهای جادوگران را بلعید. در این هنگام جادوگران که نسبت به سحر شناخت کامل داشتند، دانستند که این معجزه حضرت موسی سحر نیست و همگی به نفع حضرت موسی (به رسالتش) شهادت دادند که این از جانب خداست و همه ایمان آورده و برای پروردگارشان به سجده افتاده و توبه نمودند. 

در این هنگام بود که فرعون از کوره در رفت و عصبانی شد و به تهدید پرداخت، زیرا دلائلش نقش بر آب و کارش پایان یافت. خداوند داستان شکست و وا خوردگی و هلاکت فرعون و پیروزی حضرت موسی و برادرش و مومنین را در قرآن چنین بیان می‌فرماید:« فَلَمَّا أَلْقَواْ قَالَ مُوسَی مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ* وَیُحِقُّ اللّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَL [یونس: 81 – 82]. 

هنگامی که ریسمان‌ها و عصاهای خود را انداختند) موسی گفت: آنچه ارائه دادید، واقعاً جادو است، قطعاً خداوند آن را پوچ و نابود خواهد کرد و (جای شگفت نیست، زیرا) خداوند کار تباهکاران را (بقاء و دوام نمی‌بخشد و) شایسته و مفید نمی‌گرداند. خداوند با سخنان خود (که بر انبیاء نازل می‌کند) حق را پایدار و ماندگار می‌گرداند، هرچند که گنهکاران و بزهکاران نپسندند. 

طبق قانون نظم عالم در هر زمان و مکانی باطل در مقابل حق شکست می‌خورد، پیروزی جادوگران در مقابل معجزات حضرت موسی علیه السلام امکان‌پذیر نبود، زیرا معجزات پیامبران از جانب خداست و جادوی جادوگران جز تردستی و فریب چیزی دیگر نیست. 

قرآن می‌فرماید: « إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَی»[طه: 69]. 

کارهایی که جادوگران کرده اند، نیرنگ و جادو است و جادوگر هرکجا برود پیروز نخواهد شد. 


ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

 و الله در قر ان کریم می‌فرماید: « أَتقُولُونَ لِلْحَقِّ لَمَّا جَاءکُمْ أَسِحْرٌ هَذَا وَلاَ یُفْلِحُ »[یونس: 77]. 

آیا به حق (معجزاتی) که به سوی شما آمده است، سحر می‌گوئید؟! آیا این معجزات جادو است؟! به هرحال جادوگران پیروز نخواهند شد. 

جادوگر شکست‌پذیر و جادو باطل است، لیکن پیامبران با معجزات بر حق‌شان از جانب خداوند مؤید و منصوراند به این علت در هر زمانی بر علماء و مبلغین واجب است که با متانت و جدیت در مقابل جادوگران بایستند از عمل‌شان جلوگیری کنند، و حد شرعی را بر آنها جاری نمایند، تا مسلمانان و جوامع اسلامی از شرشان راحت گردند، و سکوت و تسامح نسبت به جادوگران هرگز درست نیست.

2728

📛 سحرِ هواتف ( صداهای پنهانی ) 📛


🚫 بعضی انسانها در طول زندگی شان، گاهی با خود حرف می‌زنند.


اگر با ریختن چای روی لباس تان به خود بگوئید:


‘آه! چه‌قدر بی احتیاط هستی؟’ ، اشکالی ندارد.


اما اگر صدای عجیبی در مغزتان جواب دهد: ﴿واقعاً ﴾

🚫 آن وقت سلامتِ شما دچارِ اختلال شده است.


📕 شنیدن صداهای موهوم ممکن است علامت روان‌پریشی یا یک بیماری عصبی باشد و نباید آن را سرسری گرفت.


📘 برخی دکتران شنیدن صداهای غیرواقعی را افکار درونی خود فرد می‌دانند که در بعضی افراد به دلائل مختلف به‌صورت صدای دیگری شنیده می‌شود.

📗 وقتی فرد گرفتار بیماری روانی صدائی موهوم می‌شنود، آن را واقعی می‌پندارد و مثلاً می‌گوید:

📕‘صدائی به من دستور می‌دهد که خود را بکشم’ .

📘 اینها توهم صدا را نمی‌فهمند و احساس می‌کنند باید از دستور صداها اطاعت کنند.

📗 در اغلب موارد، شنیدن صداهای موهوم علامت شیزوفرنی است که یک بیماری روانی است که معمولاً در جوانی ظاهر می‌شود.

📙 اما ممکن است نشانهٔ دیوانگی، بیماری آلزایمر، افسردگی و مصرف مواد مخدر و الکل هم باشد.

📘 گاهی نیز فقط به‌علت خرابی سمعک یا عارضهٔ جانبی یک دارو است.


📕 بعضی افراد، مخصوصاً وقتی به‌شدت افسرده‌اند یا تازه به خواب رفته‌اند، صدائی می‌شنوند که آنها را به نام می‌خواند.


📘 علم طبابت و داکتران علت این پدیده را نمی‌دانند، اما می‌گویند بی‌خطر است، در حالیکه حقیقت امر چیز دیگری است.


📗 عللی را که طبابت در جواب دادن آن عاجز است، بایستی از اسلام عزیز پرسید، و جواب آن، تسخیر جسم بیمار توسط جن است.


📕 در این بیماری جن میتواند از طریق سحر داخل بدن شود، و یا حتی از طریق حسد، و چشم بد، و یا چشم زخم به جسم شخصی که شاید زیبا رو بوده، و یا لباس خوبی بر تن داشته، و یا چیزی در او است که باعث رشک، حسد و چشم زخم و یا چشم شدنِ وی توسط انسانهائی که روح شریر با آنها است، از طریق چشم شریر شان به سوی مسحور پرتاب شده است.


🌴 من، بار ها برادران و خواهران مسلمان را هشدار داده ام که تصاویر خودشان، خانواده و اطفال نازنین شان را در فیسبوک نشر نکنند، چون این کار باعث میشود تا تیری از دارنده ی چشم شریر بسوی شما پرتاب شود و باعث درگیری با روح شریر و یا شیاطین جنی شود.


👽 اگر جن شریر از طریق سحر، و یا چشم بد، و یا حسدِ حسد کننده و یا حسد کنندگان بر جسم شخص داخل شود، در مدت کوتاهی علایم زیر در بیمار و یا مسحور دیده میشود


                                    👽📛علایم سحر هواتف📛👽


1— بیمار خواب‌های آشفته و وحشتناکی میبیند.


2— خواب می‌بیند که کسی و یا اشخاصی او را صدا می‌زنند. و در بعضی حالات چنین میپندارد که کسی او را تعقیب میکند. اکثراًدر خواب چنین افکاری برای او رخ میدهد.


3— در بیداری می‌شنود که کسی او را صدا می‌کند اما دیده نمی‌شود که کی و در کجا است.


4— بسیار وسوسه و ترس دارد.


5— در مورد دوستان و رفقایش شک و تردید دارد.


6— خواب می‌بیند که از مکان بلندی سقوط می‌کند.


7— خواب می‌بیند که درندگان او را دنبال می‌کنند.


                                         📛چگونگی سحر هواتف📛


📙 ساحر، جنی را بر شخص مورد نظر مسلط می‌کند تا در خواب و بیداری او را آشفته حال سازد.


📘 جن در خواب به صورت‌های مختلف او را می‌ترساند.


📗 در بیداری نیز او را صدا می‌زند و در او شک و تردید و اضطراب بوجود می‌آورد.


📕 عوارض اینگونه سحر، گاهی به قدری قوی می‌شوند که انسان را به جنون می‌رسانند و گاهی در حد اضطراب و وسواس می‌رسانند.



@RoqiehSHaree

این آیدی کانال رقیه شرعی تو روبیکا هست دوستان 

2740


  رقیه شرعی آیات قرآن هست که راقی برای فرد سحر شده میخونه اولین رقیه برای پیامبر توسط حضرت جبرئیل حضرت محمد ص انجام شده 

برای چشم زخم هم استفاده میشه خیلی کاربردی و خوب هست خیلی از بیماری های لاعلاج یا بسته شدن بخت یا دعوا بین زنو شوهر و... حل شده به اذن الله 


و فردی که راقی شرعی هست حافظ قرآنه و آدم خوبیه 


و به طور حضوری برید پیش راقی براتون بخونه اثر خوبی داره 


سنگینی و... هم دروغه چون اون موکل سحر (جن )که تو بدن فرده ازیت میشه طرف روهم ازیت میکنه هیچ راه خلاصی هم جز رقیه شرعی برای دفع سحر طلسم جادو و چشم زخم نیست البته برای چشم زخم یک سری کار های تجربی انجام میدن که درسته اما بهترینش رقیه شرعی هست دعا کنید برام موفق باشید البته خود فرد سحر شده هم باید اعمالی را انجام بده مثلا از حرام هایی که خدا گفته دوری کنه قرآن و نماز بخونه به حق خودش و بقیه دعای نیک کنه به درگاه خداوند....

 

من سراغ دارم تو مشهد کردستان سنندج زاهدان و بعضی از شهر های جنوبی کشور و تهران به هر شهر نزدیک تربود ...

باید حضوری باشه یا تلفنی هم میشه؟

حقوقی ام در مورد مسائل حقوقی که اطلاعات نداری با من بحث نکن 😉
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز