2733
2739
عنوان

با هر کسی مسافرت نیاید

150 بازدید | 9 پست

به خدا مسافرت زهر مارمون شده‌. با دوستم اومدیم. از اول تا آخر سفر، با هم قهر کردن، مسافرت رو به کام ما هم تلخ کردن. اصلأ نذاشتن به ما هم خوش بگذره.

هیچ وقت این اشتباه رو نکنید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

اصلا سلیقه ها بهم نمیخوره تو ی چیز دوس داری اونا ی چیز دیگه تو دوس داری بری بیرون اونا ن یا برعکس کلا اشتباهه

کاربر قدیمی هستم کار بر no aks ،،،،، خیلی وقته نبودم از سال ۹۶ عضوم
2728

واقعا همسفرخیلی مهمه

من آریایی‌ام ایرانی اصیل♥️سپاس یزدان دختر ایرانیم ! از نژاد تیره ساسانی ام..به کوروش به آراش به جمشید قسم! ..:) به نقش و نگار قسم!  یگان پرستم.. اهورایی ام ! "ز بد گوره های جهان عاری ام" به کردار به پندار نیکومندم! "شاه ایران دختر کوروش منم "

دقیقاا ما عید که شهرمون مسافر امده بود یه خوراکی و سوغات شهرمون رو بردیم بفروشیم. مسافرا که رد میشدن اکثرن ناراحت بودن و غر میزد که جرا امدیمو.. چرا اینکارو کرد.. رفتن و اهمیت ندادن.. برن بدرک ولشون کن... همش توحرفاشون اینا بود. 

کنار همسر و فرزندم خوشبخترینم😘😘♥

ما هم یه آشنایی داریم که تو مسافرت انگار میزنه به سرش. هر، هررررر کاری میکنه که همه رو ناراحت کنه. یعنی شده تک به تک با سی نفر دعوا کنه انجامش میده.

الانم ماه دیگه داریم میریم مسافرت گیر داده من تا حالا این کشور نرفتم میخوام حتما با شما بیام. فامیل خودمه و شوهرمم میگه بیاد ولی مطمئنم یه آبروریزی اونجا راه میندازه نمیدونم چجوری بپیچونم😭

فکر میکردم میتونم همه آدمها رو نجات بدم..‌. تا اینکه متوجه شدم اونا دارن خودمم توی باتلاق غرق میکنن.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687

داغ ترین های تاپیک های 2 روز گذشته

دورهمی

markooo | 23 ساعت پیش