2733
2739

همون که تو مراسم مرحوم اتیلا پسیانی شبیه گربه نره بود ؟؟؟

‌قطره، دلش دریا می‌خواست. خیلی وقت بود که به خدا گفته‌بود.هر بار خدا می‌گفت «از قطره تا دریا راهی‌ست طولانی. راهی از رنج و عشق و صبوری. هر قطره را لیاقت دریا شدن نیست.»قطرہ عبور کرد و گذشت. قطره پشت سر گذاشت. قطره ایستاد و منجمد شد. قطره روان شد و راه افتاد. قطره از دست داد و به آسمان رفت. و هر بار، چیزی از رنج و عشق و صبوری آموخت.تا روزی که خدا گفت «امروز، روز توست! روز دریا شدن.» خدا قطره را به دریا رساند. قطره طعم دریا را چشید. طعم دریا شدن را. اما...روزی قطره به خدا گفت «از دریا بزرگ‌تر، آری از دریا بزرگ‌تر هم هست؟» خدا گفت «هست.»قطره گفت «پس من آن را می‌خواهم. بزرگ‌ترین را. بی‌نهایت را.»‌خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت: «اینجا بی‌نهایت است.»آدم عاشق بود. دنبال کلمه ای می‌گشت تا عشق را توی آن بریزد. اما هیچ کلمه‌ای توان سنگینی عشق را نداشت. آدم همه‌ی عشقش را توی یک قطره ریخت. قطره از قلب عاشق عبور کرد. و وقتی که قطره از چشم عاشق چکید، خدا گفت «حالا تو بی‌نهایتی، زیرا که عکس من در اشک عاشق است :)


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
شاگرداش میگن بهشون تعرض کرده

چقدر توی انتخاب اسم بچه هاتون خوش سلیقه بودین😍😂

آیه لا اِکْراهَ فِی الدّین (سوره بقره: ۲۵۶) بخشی از آیة الکرسی است که به مسلمانان توصیه می‌کند، غیرمسلمانان را به پذیرش دین اسلام مجبور نکنند و بر آزادی و اختیار انسان در پذیرش دین تأکید دارد. این آیه هنگامی نازل شد که عده‌ای از انصار قصد اجبار فرزندان خود به پذیرش دین اسلام را داشتند.حضرت محمد(ص)《الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الکفر》: حکومت با کفر باقی می ماند ولی با ظلم باقی نمی ماند.مختار ثقفی: امروز میخواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است.تزویر با لباس تقوا و دیانت به میدان می آید.تزویر سکه ای دو روست که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است.عوام خدایش را میبینند و اهل معرفت ابلیسش و چه خون دل ها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.یا ایها الذین آمنوا، آمنوا...

من نه 

از مردای ریزه و چاق و قد کوتاه خوشم نمیاد هم قد و هیکل بازیگرای خانمه

احساساتمو نمیتونم پنهان کنم واسه همین بهم میگن بی سیاست ولی من خودمم بدون ادا بدون تظاهر بدون دورویی 
چقدر توی انتخاب اسم بچه هاتون خوش سلیقه بودین😍😂

مرسی عزیزدلم ولی هنوز به دنیا نیومدن😂❤️


امضامو گذاشتم شناسایی نشم 

جقحقپق‌ینحیحیحسمسمحیحژحزحبحمفوفمبحفحقجی
2740

یادمه سالهااا پیش شاید ۱۷ یا ۱۸ سال پیش 

یه برنامه بود شبکه ۳بنام پلک.

اونجا اولین کار تصویریش بوده فکر کنم.

خدایا ازت میخوام تا آخر عمر درکنار دختر وهمسرم طعم خوشبختی رو بچشم وآرامش داشته باشم.اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

درآمد وکالت

_zahrapurple | 23 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   نازنینام26  |  10 ساعت پیش
توسط   markooo  |  12 ساعت پیش