2733
2734

سلام رفقا من یه پستی رو سفارش دادم و فرستنده روز یکشنبه تحویل اداره پست داده و کد رهگیری رو به من دادن اما وقتی کد رو تو سایت میزنم با همچنین پیامی روبرو میشم😐

.

و حتی تو سامانه ثبت شکایت هم که میخوام شکایت ثبت کنم میگه از قبول بسته شما ۲ روز گذشته حداکثر ۳ روز پس از قبول توزیع می‌گردد و اجازه شکایت هم ندارم.!😐

پیشتاز هم بود


کسی تجربه داره؟ بعد از این پیام بستتون رسیده یا نه؟

منم از با سلام سفارش دادم اینطوری بود. به اونی که سفارش دادی پیام بده.چون معمولا دو روز بعد باید اوکی بشه.

سه زن در دنيا زيباترين اند . اول : مادرم، دوم : سايه اش، سوم :انعکاس تصويرش در آينه♥️🤍

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
تا حالا اینجوری پیش نیومده ولی در ساعات اداری زنک بزن ۱۹۳ فک کنم شمارش از تو نت مطمئن شو

زنگ زدم گفتن که اطلاعات مرسوله ای با همچین شماره رهگیری در سامانه موجود نیست

پیگیری کردن گفتن دو روز دیگه صبر کن ولی پست پیشتازه تا الآن باید درست میشد!🙃

زنگ بزن سامانه شکایات پست 

پیگیری میکنن 

البته بازم بهت میگن باید خودت به جایی که سفارش دادی زنگ بزنی 

2738
زنگ بزن سامانه شکایات پست  پیگیری میکنن  البته بازم بهت میگن باید خودت به جایی که سفارش ...

فردا میخوام زنگ بزنم ببینم چی میشه

 واقعا نگرانم ۵۰۰ پولشو دادم😬

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687