2737
2734
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
اون خانومی که این پیام رو گذاشتن بهشون بگین باطل سحر سوره توحیدو گلاب رو انجام بدن 

 خب برای ماهم توضیح بدید دقیق دقیق همبنجا بگو بقیه هم استفاده کنن عزیزم ثواب داره

 
2738
 خب برای ماهم توضیح بدید دقیق دقیق همبنجا بگو بقیه هم استفاده کنن عزیزم ثواب داره



۱شنبه اول ماه قمری انجام شود🌺


🍀در این غسل هر گونه بستگی خانمها برای ازدواج و هر گونه بستگی مالی و فروش و هر گونه بستگی خانوادگی . زناشویی که دارید باطل میشود و خوبی این غسل اینه که خیلی سریع باطل میشه.

 

یک شیشه گلاب تهیه کنید 

روی کمی نمک ( اندازه یک سر قاشق چایخوری ) یک حمد و ۱۱۰ قل هوالله و ۷ مرتبه آیه الکرسی بخوانید و آن را به داخل شیشه گلاب بریزید.

نصف استکان از این گلاب را بر دارید و با خودتان به حمام ببرید و پس از شستشوی کامل بدن, ابتدا با اب خود حمام باید غسل ترتیبی کنید

نیت انجام غسل سوره توحید و قو هو الله احد می کنید. ( مثلا می گویید غسلی می کنم،غسل سوره توحید، قل هو الله، قربه الی الله )

 این نیت را وقتی سر و گردن و یا سمت راست و یا چپ را می شویید هم دوباره تکرار کنید. ( مثلا بگویید به نیت غسل توحید  سر و گردن را می شویم، قربه الی الله. یا به نیت غسل توحید سمت راست را می شویم، قربه الی الله… ) و البته می شود به صورت ارتماسی هم غسل کرد با همین نیت. پس از اتمام غسل، استکان گلاب را بر می دارید و داخل یک لیتر اب تمیز بریزید,کمی از گلاب را به کف دست می ریزید و مثل غسل کردن، ابتدا همان نیت قبلی را تکرار می کنید و با گلاب سر و گردن خود را چرب می کنید، سپس با همان نیت سمت راست بدن را تا کف پا چرب می کنید و بعد از آن هم طرف چپ بدن را تا کف پا چرب می کنید. در پایان، کمی از گلاب را هم بنوشید و اگر گلاب اضافه آمد یک قطره بر روی سر و یک قطره بر روی شانه راست و یک قطره بر روی شانه چپ بریزید ( به نیت جاهایی که احیانا گلاب به آن جا نرسیده است. ) و بعد بدون این که زیر دوش بروید یا دست و پای خود را بشویید از حمام بیرون آمده و در سر حمام خودتان را خشک نمایید و لباس پاکیزه بپوشید.و در حین لباس پوشیدن سوره کافرون را یک بار بخوانید

لذا بهترین عمل و باطل سحر است برای بخت گشایی دختران و پسرانی که علی رغم خواستگای و تلاش زیاد ، ازدواجشان میسر نمی شود. و بهترین عمل است برای گشایش امور، رونق کار و ازدیاد در رزق و روزی.

توصیه این است که هر چند وقت یک بار برای سلامتی و رونق کار خود این غسل را انجام دهید. که (بهترین زمان هر یک شنبه اول ماه قمری است)

❌اب به هیچ وجه نباید داخل چاه برود

زیر پا تشت بگذارید و اب را در درخت گلدان یا اب روان بریزید


دختر همسایمون بخاطر بیماری که داشت تا چهل سالگی نتونست ازدواج کنه از یکسال پیش مامانش هرچی دعا و ختم برای ازدواج بود براش خوند تا اینکه خداروشکر اسفند عقد کرد ،شوهرشم پسر خوبی هست 

یه همسایه دیگه هم داشتیم با ختم روزی هزار صلوات برای ۱۴ معصوم ازدواج کرد (از پیامبر شروع میکنید هر روز هزار صلوات تا برسید به امام زمان ،هزار صلوات برای امام زمان رو نمیفرستید تا انشالله بعد از حاجت روایی)

به منظور فراهم شدن زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خواندن این آیه مفید است: 💛《 بُورِكَ مَنْ فِي النَّارِ وَمَنْ حَوْلَهَا وَسُبْحَانَ اللَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ》💛 خواندن این آیه هم باعث توفیق تشرف میشود وهم کیفیت زیارت را بالا میبرد، قبل از رفتن بخصوص وقتی انسان میبیند خیلی وقت است توفیق پیدا نکرده که به زیارت برود خواندن این آیه مفید است(شیخ جعفر ناصری)

یکی از دوستام با مداومت بر نماز جعفر طیار ازدواج کرد ،شوهرشم واقعا ایده‌آل و عالیه 

این پیام از یه کاربر کپی کردم👇

من بعد از چهارده سال دعا کردن فقط با خوندن 10ماه نماز شب خداوند همسری رو که میخواستم رزقم کرد دقیقا همونی که در قنوت وتر از خداوند خواستم با همون درجه از ایمان و اعتقاد ومعیارهای دیگری که در نظرم بود.بعضی شبها کامل میخوندم ولی بیشتر اوقات سه رکعت شفع و وتر رو میخوندم،همون ابتدا که شروع به خوندن نماز شب کردم چهل روز هم نماز جعفر طیار خوندم،چهل روز سوره یس و چهارده صلوات قبل وبعدش رو هدیه کردم به شهید ابراهیم هادی و ایشون رو واسطه قرار دادم اوایل آذر ماه چله تموم شد چند شب بعد ایشون به خوابم اومدن و گفتن نگران نباش به زودی حاجت میگیری و به لطف خدا همسری که میخواستم رزقم شد.من در تمام نمازهای واجبم آیه ربنا هب لنا من ازواجنا....ورب لا تذرنی فردا رو زیاد میگفتم.استغفار هفتاد بندی امیرالمومنین هم خیلی موثره...


به منظور فراهم شدن زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خواندن این آیه مفید است: 💛《 بُورِكَ مَنْ فِي النَّارِ وَمَنْ حَوْلَهَا وَسُبْحَانَ اللَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ》💛 خواندن این آیه هم باعث توفیق تشرف میشود وهم کیفیت زیارت را بالا میبرد، قبل از رفتن بخصوص وقتی انسان میبیند خیلی وقت است توفیق پیدا نکرده که به زیارت برود خواندن این آیه مفید است(شیخ جعفر ناصری)
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز