2733
2734
عنوان

بگید امشبی مشهد چی دیدم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1653 بازدید | 74 پست
ممنون از اطلاعاتی که دادید اما من هنوز حاضر نیستم تسبیحی که توش مورچه داره رو دست بگیم 

ناپاکى درکهربا بیشترین فسیل هایى که درکهربا دیده مى شود، از حشراتى است مانند: پشه، زنبور (بى عسل)، زنبور عسل، مورچه اما گاهى اوقات در کهربا حشراتى مانند: ملخ، سوسک، موریانه، پروانه و حشرات موذی.حیواناتى مانند عنکبوت، هزارپا، عقرب،‌قورباغه، مارمولک ها و حیوانات بزرگ مانند پستانداران و پرندگان، فقط پر یا خز آنها در کهربا دیده مى شود.

در کهربا بقایاى گیاهان که شامل گل، هسته، ساقه، برگ، کاج سوزنى، میوه کاج هم دیده مى شود که بسایر با ارزش اند.فسیل هایى که کمیاب اند، ارزش و کیفیت کهربا را تعیین مى کند. به خاطر داشته باشید فسیل هایى ارزشمند هستن، که گونه آنها در حیات امروزى زنده نیستند و نسل آنها منقرض شده است.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ممنون از اطلاعاتی که دادید اما من هنوز حاضر نیستم تسبیحی که توش مورچه داره رو دست بگیم

ناپاکى کهربا باعث افزایش قیمت در کهربا مى شود. خبر جالبى که اخیرا درباره یک تکه کهربا دومینیکان همراه فسیل مارمولک پیدا شد، به قیمت ۷۵۰۰۰ هزار دلار فروخته شده است. فروش کهربا به صورت عمده حدودا به قیمت ۱۵ دلار بابت هر قطعه داده مى شود. توجه داشته باشید کهربا را به صورت قیراط قیمت گذارى نمى کنند. کهرباهایى که روى آنها کنده کارى شده، در بازار قیمت بسیار بالایى دارند.

نگهدارى از کهربا بسیار نرم و شکننده است، پس هنگام حمل و نگهدارى، مراقبت خاصى نیاز دارد. اسیدها، عطرها، اسپرى هاى مو و مواد شیمیایى باعث خراب شدن سنگ مى شوند.


2728
2740
من انقدری که از مورچه بدم میاد و میترسم از مار و سوسک و شیر و اژدها نمیترسم

خودمم همینطور، اتفاقا چون می ترسیم هر دو این برامون خوبه باعث می شه حواس جمع و فقط تسبیح استغفار و ذکر و دائم دستمون باشه و موقع خواب هم طبق آداب ائمه زیر بالشتمون و گناه نکنیم ودائم الذکر و اهل دقت علاوه بر اون انگشتر ضریح هم به شما توصیه می کنم طرح دخیل

ممنون از اطلاعاتی که دادید اما من هنوز حاضر نیستم تسبیحی که توش مورچه داره رو دست بگیم 

میخوام با پول عیدیم برای شوهرم یوغات بخرمش و بعد براش دارم برای خودم😉

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687