2737
2739
عنوان

بانویی که حاجت میدهد

3345 بازدید | 11 پست

باغ بهشت _نماز شب -خاطره حاجت روایی _ داستان قرانی:

💖🙏💖🙏

🙏💖🙏

💖🙏

🙏

#دعابرای_حاجتروایی

#قرآن


دستور العمل اجابت دعا از آیت الله #مجتهدی تهرانی(ره)

برای برآورده شدن حاجاتتان توسل به اهل بیت داشته باشید؛ مخصوصا به حضرت #نرجس_خاتون مادر امام زمان ( علیه السلام ) که حدود سی الی چهل سال قبل یکی از اولیاء الهی این مطلب را به من آموختند و به هر کسی که گفته ام از توسل به حضرت نرجس خاتون ( سلام الله علیها ) نتیجه گرفته اند.

شخصی بود که اهل فرزند نمی شد من به او گفتم که یک ختم قرآن هدیه به روح نرجس خاتون داشته باشد که ایشان هم عمل کردند و خواندند و صاحب اولاد شد.

و ایشان مادر ولی وقت هست واگر شما به ایشان متوسل شوید و مادر با امام زمان در میان بگذارد که فلانی به من متوسل شده است و حاجت خواسته است حضرت هم درخواست مادر بزرگوارشان را رد نمی کند و این توسل بسیار راهگشا و مجرب است. و سرعت اجابت از خصوصیات توسل به حضرت نرجس خاتون می باشد.



🙏      💖 @namazshab113 💖

💖🙏

🙏💖🙏












کسی تجربه این ختم داشته 

حاجت گرفته ؟؟

کامل توضیح بدید 

💖🙏💖🙏

*****لطفابریدتو وبلاگم مطمئنم خوشتون میاد ****** http://mofidtypik.blogfa.com/
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



چرا اونقد غمگینی

چون خیلی خسته شدم.اولااعتقادم خیلی قوی بودولی اونقدسختی کشیدموخداکمکم نکرده ک ایمانم ضعیف شده.نمازنمیخونم حتی

فقط روزه میگیرم اونم فقط وفقط بخاطراینکه اگه نگیرم بدجورعذاب وجدان میادسراغم

2728

اگه به دلت افتاده انجام بده

ولي از بقيه نپرس

چون تجربيات متفاوت

من خودم به شخصه اعتقاد دارم نذر و دعا براي ارامش خودطرف هست وگرنه اتفاقي كه بخواد بيافته ميافته و برعكس

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.
2740
چون خیلی خسته شدم.اولااعتقادم خیلی قوی بودولی اونقدسختی کشیدموخداکمکم نکرده ک ایمانم ضعیف شده.نمازنم ...

از رحمت خدا نا امید نشو. خیلی وقتا داری به خواستت میرسی اما یه جا که بیخیال میشی باعث میشه نرسی. شاید صلاحی بوده. بهت میشنهاد میکنم نماز شب بخون. نماز هات رو هم بخون، چون نماز باعث ارامش روح و روان خودته. شاید اینو ندونید ولی یه تحقیقاتی شده توی خارج که چند نفر تو یه تایم مشخصی توی مترو چند تا از حرکات یوگا رو انجام میدادن. چند نفر تحقیق کردن و دیدن اینا دقیقا همون حرکات نماز ماست. وقتی اذان میگه بخون و فکر کن تلفن داره زنگ میخوره. میتونی یه کار دیگه کنی، اذان که میگه برو قشنگ وضو بگیر، عطر بزن، مسواک بزن یه لباس خوب بپوش مثل اینکه داری میری مهمونی. ببین اگه نماز نخونی یعنی قدر خیلی چیزا رو ندونستی. همین که سلامت باشی، خونه بالا سرت باشه و... خودش کلیه. همیشه فکر کن شاید خدا داره امتحانم میکنه.من۱۳ سالمه و دارم از رو تجاربم بهت میگم. همیییشه یه راهی هست😊 واسه همتون دعا میکنم از ازمون های الهی سربلند بیرون بیاییم و انشاالله همه مون از یاران امام زمان (عج ) باشیم❤🌷

چون خیلی خسته شدم.اولااعتقادم خیلی قوی بودولی اونقدسختی کشیدموخداکمکم نکرده ک ایمانم ضعیف شده.نمازنم ...


سلام 

عزیزم ناراحت نباش مطمعنی باش خدا بهترین هاشو برای بندش می خواد 

اون سختی ها هم که کشیدی مطمعنی باش در عوضش خدا یه چیزی بهت میده ....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687