2733
2739
1) خود آموز زبان انگلیسی SG5-1تومان



بزرگنمایی

اگر می خواهید با جی5 مکالمه زبان انگلیسی خویش را بهبود بخشید SG5-1 ( یا همان جی5 مخصوص آموزش زبان انگلیسی ترمهای 1 تا 4 ) را به شما توصیه می کنیم. ما یک دوره کامل آموزش زبان (تا سطح IELTS) را در 12 ترم تعریف کرده ایم که شما در SG5-1 تا ترم 4 آن را به اتمام می رسانید. با SG5-1 تحولی معجزه گونه ، سریع ، همه جانبه ، و باورنکردنی را رد کوتاهترین زمان ممکن در یادگیری زبان انگلیسی تجربه خواهید کرد! سریعتر و عمیقتر از آنچه تصور کنید با SG5-1 بصورت خود آموز ( بدون نیاز به معلم و کلاس ) از سطح کاملا مقدماتی یادگیری زبان را آغاز خواهید کرد و این یادگیری به گونه ای است که لغات ، اصطلاحات ، جملات ، و گرامر آموزش داده شده طی مدت کوتاهی به حافظه دراز مدت منتقل می شود و این یعنی اینکه چندین سال بعد نیز آنها را بخاطر خواهید داشت!

SG5-1 معادل چهار ترم 1 تا 4 آموزشگاه های استاندارد طراحی شده است فقط کافی است روزانه حداقل یک ساعت با کار کنید تا با کمک کتاب ، سی دی ، و از همه مهمتر جی برگهای آماده ( فیش های نوشته شده زبان) بخشهای بسیاری از رادیو های انگلیسی زبان را بفهمید ، مکالمه کنید ، و احساس تسلط و رشد نمایید. فقط کافیست کمی وقت بگذارید بقیه کارها را برایتان انجام می دهد!

قیمتش توی سایت خودش 143000 تومنه. من 100 هزار میدم. مال من هم کاملا نو و دست نخورده است.یعنی اصلا استفاده نشده.

چشمها را باید شست ، جور دیگر باید دید...
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز