2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

2 تا ماهی قرمز مردن داییم 4 تا رنگی کوچولو اورد خیلی خشگلن

کاربر آقا.  تا آخرین لحظه سقوط آخرین ستاره کهکشان پات می مونم :))) به اندازه کل دونه های ماسه دنیا دوست دارم :))) به اندازه کل ستاره های جهان هستی دوست دارم :))) به اندازه تک تک گلبول های قرمز و سفید کل انسان های جهان دوست دارم :)))

ماهی نمیخرم 

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است..     (کاربر واحد پشتیبانی)

من نمیخرم.میمیرن ناراحت میشم

💠روایت شده از امام صادق علیه السلام که رسول خدا فرمودند : خدای تبارک و تعالی میفرمایند: هیچ بنده گنهکاری را وارد بهشت نمیکنم ، مگر اینکه اورا به مرض و بیماری مبتلا میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر گناهانش با آن بیماری پاک نشد و زیادتر از آن بود ، کسی را بر او مسلط میکنم که بر او ظلم کند تا کفاره گناهانش باشد، رزق و روزی اش را کم میکنم تا کفاره گناهانش باشد و اگر این نیز برای کفاره گناهانش کافی نبود جان گرفتن او را سخت میکنم و یا در قبر بر او سخت میگیرم تا وقتی که بدون هیچ گناهی نزد من آید و اورا وارد بهشت کنم ، و اما کسی را که میخواهم وارد جهنم کنم ، او را صحیح و سالم میگذارم ، و رزق و روزی اش را زیاد مى کنم و جان دادن او را آسان می گردانم تا وقتیکه نزد من آید ، هیچ حسنه ای نداشته باشد ودر همان وقت او را وارد جهنم کنم✨
2740

هر سه تاشون زنده و سرحال 😁

هرکی گفت مدرک تحصیلی مهم نیست، دانشگاه مهم نیست، سطح خانوادگی و فرهنگ مهم نیست محکم بزنید توی گوشش. جهان بینی آدم ها و شخصیتشون در خانواده و محل تحصیل و کار شکل میگیره! آینده ی آدم ها شخصیت آدم ها همیناستتحصیلات و لول خانوادگی فقط برای کسایی مهم نیست که ندارنشفقط کسایی میگن تحصیلات شعور نمیاره که تحصیلات ندارن تحصیلات با خودش جهان بینی و بینش و شعور میارهاگر میبینید که یکی تحصیلات داره و بیشعور هست به این دلیله که قبل تحصیلاتش خیلی بیشعورتررررر بوده و الان بیشعور هست
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز