2737
2734

هفت ماه بود با یکی دوست بودیم و قصد عروسی داشتیم، کلی اون خیلی شکاک بود و همیشه به من تهمت میزد که با فلان پسر لاس زدی و خیانت کردی و من همش قسم میخوردم که خیانت نکردم، یبار به همکلاسی پسرم پیام درسی دادم، شروع کرد به اینکه تو به من خیانت کردی و رفتی لاس زدی، هفته پیشم چون دانشگاه میرم و کلاسام شباس، تا ساعت ۱۱ شب کلاس بودم بعدش یکی از پسرا گفت من میتونن شما رک تا یه جایی برسونم گفتم باشه و منو چندتا بچه های دیگه رسوند، حالا این برگشت به من گفت کثافت رفتی سوار ماشین یکی دیگه شدی دور دور کنی، خیانت کار، دختری که سوار ماشین یکی دیگه بشه به درد نمیخوره، بنظرتون رفتارش طبیعی بوده؟

اصلا طبیعی نیست منم برای همین هفته نیش کات کردم همش تهمت میزد 

زنی برای تمام فصول برگرفته از شخصیت سر توماس مور ملقب به  مردی برای تمام فصول است انسان اصیل کسی است که آرمانی را برگزیده و  نه، از سر تعبد یا اقتدار کسی یا تقلید از کسی دست از این آرمان نمی شوید.یعنی هیچ تهدید یا تطمیع، هیچ جاذبه یا دافعه اجتماعی و بیرونی او را از نیل به آرمان‌هایش باز نمیدارد. 
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687