2733
2739

خانوما من این گلو یه هفته پیش خریدم یعنی پسرم خریده ...اسمش نمیدونم چیه ...هفته ای دوبار بهش اب دادم ...تمام برگاش داره میریزه ..خیلی پرپشت بود الان نصف شده ...باید چیکار کنم ؟؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

خب وقتی ورود آقایون مجازه چرا هی می‌گین خانوما؟☺️ یعنی الان من نگم ؟!☺️

اول گلدونش کوچیکه

بعد یه عکس بگیر و با گوکل لنز سرچش کن که همه‌ی اطلاعاتشو بهتون بده .

یه پسر مهربون انشالله ☺️! جون مادرت گزارش نزن! آخه نه حقتو خوردم ! نه مال‌تو بردم! انشالله مرض نداری که ؟!☺️
2738
دیگه والا عادت کردیم ...گلدونش که کوجیک هست ریشش از زیر زده بیرون 

خب به جای خانوما بگید دوستان !☺️ البته حرف من شوخی بود ، می‌خواستم بگم آقایون هم هستن! حالا یه کسایی مث ما با اکانت آقا ، و متاسفانه یه کسایی با اکانت زنونه ! حالا یه عده هم هستن که مثلا می‌خوان یه چیزی بگن میان و میگن مردی که تو این سایت زنه!😂😂 اما نمی‌دونن با این حرفشون اول به خانوما توهین می‌کنن!☺️ در ثانی الان خود من به شخصه خیلی از آقایون رو میشناسم (دو سه تا از دوستام و چندتا آشنا ) که واقعا مجبورن مثل یه مادر مسائل زنونه رو برای نگهداری از بچه‌ها بلد باشن (حالا خانومشون فوت کرده ، جدا شدن یا مسائل دیگه‌ای که توضیحشون زمان‌بره) ضمن اینکه دیگه این روزا مسائل خیلی کمی هستن که فقط مختص خانوما یا آقایون باشن. 

ضمن اینکه همین‌هایی که به حضور آقایون گیر میدن خودشون طرفدار برابری حقوق زن و مرد هستن😂 و نمی‌دونن که خیلی از این اکانت‌های ظاهراً زنونه ، در واقع آقا هستن ☺️. (این از این مورد ☺️ البته اینو نوشتم که دیگران بخونن نه اینکه منظورم شما باشین☺️)

در مورد گلدون ، بله عرض کردم که کوچیکه !  اصلا مشخصه گلدونش کوچیکه ! و اگه یه عکس ازش بگیرین (مخصوصا عکس برگشو ) و با گوگل لنز سرچ کنید اسم گل و مشخصات‌شو براتون میاره .

شاد باشید 🙏☺️

یه پسر مهربون انشالله ☺️! جون مادرت گزارش نزن! آخه نه حقتو خوردم ! نه مال‌تو بردم! انشالله مرض نداری که ؟!☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز