2733
2734

سلام دوستان.من ۳۵ هفته هستم. دکترم بدام سونو نوشته برا بررسی وزن جنین و ببینه بچه چرخیده یا نه.گفت برم پیش فلان دکتر انجام بدم.

ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
2740
می ترسم.بد نباشه یه موقع؟برا بچم بد نباشه؟

عزیزم من الان تو گوگل سونو داپلر رو سرچ کردم 

سونوگرافی داپلر (Doppler ultrasound) برای مشاهده جریان خون در جنین، مورد استفاده قرار می گیرد. سونوگرافی داپلر جنین با کمک یک دستگاه دستی به نام مبدل انجام می شود. سونوگرافی داپلر، نشان می دهد که اکسیژن و مواد مغذی کافی به جفت و از جفت به جنین می رسد یا خیر. با استفاده از سونوگرافی داپلر، می توان سرعت جریان خون را اندازه گیری کرد و به کاهش جریان یا مسدودیت مسیر خون در رگ اصلی پی برد. این سونوگرافی، از امواج صوتی بازتابی برای مشاهده جریان خون در رگ ها استفاده می کند. این سونوگرافی تشخیصی، در بررسی وضعیت جریان خون در رگ ها و رگ های اصلی مانند پاها، گردن و بازوها به پزشک کمک کند. با استفاده از این ابزار می توان به انسداد رگ های اصلی یا کاهش جریان خون پی برد. کندی یا گرفتگی جریان خون در رگ ها می تواند منجر به سکته مغزی شود. با استفاده از سونوگرافی داپلر می توان آمبولی ریه را تشخیص داد. آمبولی ریه، در شرایطی ایجاد می شود که لخته های خونی موجود در ورید های پا (ترومبوز سیاهرگی عمقی یا لخته شدگی عمیق ورید یا DVT) که ممکن است پاره شود و جریان خون به ریه ها را مسدود کند. 

[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
لابد وزن جنینت کمه،من انجام دادم، دکتر چک میکنه که جفت مشکلی نداشته باشه برای خونرسانی به جنین،که چ ...

نه بابا.دفعه قبل ک رفتم سونو وزن جنین بالاتر از حد نرمال هم بود ک دوباره رفتم ازمایش قند دادم.قند نداشتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687