2737
2739
عنوان

شوهرم واس بار دوم تایپک غیبت منو دید

| مشاهده متن کامل بحث + 195 بازدید | 16 پست
هیچ حریمی ندارم دیگه این اذیت میکنه


عزیزم 

 کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی  که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید  چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند  در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین  دلیل بر این نیست که حق با شماست                                       ممنون از فهم و شعور شما 🤍

یکسری پدرشوهرم خدا بیامرز اومده بود خونمون.  خیلی کارای بدی کرد واقعا کثیف کاری کرد حالم بهم میخورد از کاراش.  کلا یک جمله برا خواهرم نوشتم دیگه خسته شدم خیلی کثیفه.  نمیدونی شوهرم اینو خونده بود چه قشقرقی به پا شد.  

ازون موقع دیگه همه ی پیامامو پاک میکنم کلا هم گوشی دم دستش نمیذارم

♥♥تا وقتی تو بغل خدا نشستی نگران هیچی نباش...  فقط چشماتو ببند و کارتو بسپار بهش...  خدا از مشکلات منو تو بزرگتره😍🤗🥰♥♥

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز