2733
2734
عنوان

تعامل با جنین نوزاد کودک

46 بازدید | 3 پست

میخواهید بچتون خوشبخت بشه؟؟؟

خودتون خوشبخت زندگی کنید.

محیطی شاد و آرام بدور از دعوا و صداهای ناهنجار فراهم کنید، لذت ببرید تا نوزاد هم لذت ببره.

حرف زدن، تعامل و ارتباط با کودک خیلی مهمه.

از قبل تولد برای کودک به زبان مادری شعر و قصه بخوانید. فی البداهه قصه گفتن از روی عکس کتابهایی که تصویر درشت دارند در به حرف افتادن کودک خیلی موثر است.

مجموعه ۲۱ جلدی کتابهای حسنی نگو یه دسته گل استاد احترامی کتابهای فوق العاده ایی هستند.

اگر میخواهید همزمان که کودک زبان باز میکند، مثل بچه های مناطقی از ایران که دوزبانه و چندزبانه هستند، همزمان به دو زبان، زبان باز کند و نرمال و طبیعی بدون کلاس و معلم و مشق و آموزش، خیلی ساده و نرمال دوزبانه شود. میتوانید روزانه حداقل یک ساعت محیط زبان انگلیسی مناسب را برایش فراهم نمایید. کافیست محیط منزل روزانه حداقل یکساعت کاملا انگلیسی باشد. شنیدن و مهارت شنیداری قدم اول یادگرفتن هر زبانی است. بچه ها در سنین پایین بدون مقاومت به شنیدن و دیدن عنوان های انگلیسی علاقه مند میشوند و نرمال و طبیعی دوزبانه میشوند. کافیه این روند تا سه یا چهار سال استمرار داشته باشد و روزانه انجام شود.

پیشنهادهای بسیار خوبی برای هر سن داریم و خودتان هم میتوانید از پکیج والدین بهره ببرید.

محصولات پرورش کودک دوزبانه من و مامان↯

اینستاگرام:
https://www.instagram.com/manomamanemaadshop

سایت:
https://manomaman.com/

کانال تلگرام:
https://t.me/manomamanemaadshop

تلفن واتساپ و تلگرام:

9353104637

ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



کتاب دزده و مرغ فلفلی 😍😍😍 که به دنبال مرغش کل ایران و گشت و سوغاتی های شهرهای مختلف را معرفی کرد 😍😍😍... هم اسم و هم نام با کتاب های اصلی استاد احترامی کلی کتاب چاپ شده است که هم متن و هم نقاشی متفاوتی دارند.

در حال حاضر در بازار حدود 400 عنوان کتاب حسنی چاپ شده است که با آنچه استاد احترامی نوشته کاملا متفاوت است و در واقع کتابهای اصلی استاد احترامی معروف به حسنی را براحتی نمیتوان پیدا کرد!

در من و مامان میتوانید مجموعه کامل کتاب های اصلی را سفارش دهید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ایفون ۱۵

لالهرخ | 5 ثانیه پیش
2687