2737
2739
ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



2742
عزیزم نیکا از 1 سالگی مهد ایمان میره
من از مربی هاش که بچه ام را با جون و دل نگه میدارن و واقعا" تو تربیتش اونجور که خودم خواستم کمکم کردند خیلی راضی ام مخصوصا امسال که نیکا 3 سال و نیمه بود بازم دلم نمیخواست از شیرین جون جدا بشه خیلی بامحبت هستند
شاید بری و از ظاهرش که مثل شهرزاد فضای باز ندارهه( البته حیاطش اونطرفه) راضی نشی ولی بچه ات جای امنیه
سطح اموزشش هم از شهرزاد بالاتره بچه های چای گلستان امسال همه از شهرزاد اومدن ایمان
خدای ناکرده نمیخوام بدهه شهرزاد را بگم ولی خیلی برای خودشون کلاس میذارن و ...
من حتی شبها هم به موبایل مربی ها زنگ میزنم و مشکلات نیکا را مطرح میکنم
همیارم بودند همیشه
محیط امنی داشته
2738
دختر من 2 سال مهد شهرزاد تو اشرفی اصفهانی خیابان 22 بهمن می رفت یک بار من ازش اسم همکلاسی هایش رو پرسیدم و بیش از 20 اسم رو پشت سر هم گفت در حالی که به ما گفته بودن تو هر کلاس حداکثر 12 نفرن! این به کنار . هر روز روی تابلوی مهد برنامه غذایی اون روز رو می نوشتن ولی خیلی از روزها که از دخترم می پرسیدم نهار چی خوردی اسم غذای روز پیش رو می گفت و من فکر می کردم اشتباه می کنه تا اینکه یکی از خدمه باوجدان یک بار البته با ترس و لرز فراوان برام توضیح داد که وقتی غذا زیاد می یاد فردای اون روز به بچه های کوچکتر داده می شه و برای بزرگترها غذای کمتری درست می کنن.تعداد بچه ها هم فقط به تعداد ثبت نامیها بستگی داره و هیچ محدودیتی وجود نداره! البته این فقط دو نمونه از دروغ ها و دغل بازی های این مهد بود پول گرفتن های وقت و بی وقتشون یک طرف و شیوع شپش تو بچه های تا سه سال که خواب بعداز ظهر داشتن طرف دیگه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز