2737
2734
میخوام واسه جهیزیه فر توکار برقی بگیرم، با اینکه آپشن های اریستون بیشتره (مثلا پخت همزمان چند غذا، پخت چند سطحی، تعداد برنامه های بیشتر...)اما مارک بوش حدود 1 تومن قیمتش بیشتره. از طرفی میگن فرهای ایتالیایی مثل اریستون بهترن. میشه کسایی که از این فرها استفاده کردن لطفا نظرشون رو بگن؟ ممنونم
من Mix خریدم ایتالیاییه . گاز و برق که موقع پخت مرغ میشه در رو کامل بست و خونه بو نمیگیره. الان 1.5 ساله دارم و راضیم. در مورد این مارک هم بپرس. واینکه سایز 60 بخر 90 خیلی بزرگه و شستن سینی توی سینک واقعا سخته


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میکس هم تعریفش رو شنیدم. اما شنیدم گاز و برق با هم ایمنی پایینی داره.


برای تعمیرات و نصب لوازم خانگی از جمله لوازم خانگی آریستون و لوازم خانگی شماره تماس نمایندگی آریستون در اندیشه تهران و کرج اطلاعات بیشتر را در رابطه با استفاده و تعمیر لوازم خانگی آریستون وارد سایت فرازتعمیر شوید.

2728

شماره تماس سرویسکار و تعمیرکار ماهر و مجاز نمایندگی پکیج اریستون فردیس و سایر شهرهای کرج و تهران را در سایت فراز تعمیر بردارید. همچنین شما می توانید با استفاده از مقاله های آموزشی برای تنظیمات مخفی، عیب یابی و تعمیر را به صورت کاملا رایگان در سایت فراز تعمیر بخوانید و مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

نمایندگی پکیج اریستون فردیس

2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز