2733
2739
عنوان

نهالستان دشت سبز نصیری

20 بازدید | 0 پست

برترین تولید کننده و فروش انواع نهال، درخت، درختچه جهت کاشت و پرورش در فضای سبز ایران را با نهالستان دشت سبز نصیری تجربه کنید. با بیش از ۶ دهه سابقه فعالیت در زمینه ، برندی خوشنام برای خود بجای نهاده است.

جهت کاشت انواع گیاهان، درختان و درختچه ها نمی توان از بذرشان استفاده کرد، چون زمان زیادی طول میکشد تا به ثمر برسند. بدین منظور برای کاشت انواع درختان در بازدهی و برداشت میوه، از نهال های متنوع استفاده می کنند.

کشاورزان برای توسعه کشت و گسترش باغات، به طور معمول از نهال درخت یا درختچه استفاده می کنند. بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان و بدون صرف هزینه های اقتصادی اضافی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا می کنند.

اگر قصد خرید نهال دارید، بهترین زمان برای کاشت انواع نهال، اواخر فصل پاییز و اوایل زمستان است، بدلیل اینکه در این موقع از سال، ریشه نهال در حالت خواب به سر می برد و آماده برای رشد در فصل بهار است.

برای دانستن قیمت انواع نهال، برای هر نوع ارقام نهال متفاوت و متغیر است. بذری بودن نهال، پیوندی بودن و یا وارداتی بودن نهال در قیمت نهایی نهال موثر است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با نهالستان دشت سبز نصیری در تماس باشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز