2737
2734
عنوان

کسی فر برقی داره؟

360 بازدید | 4 پست
سلام دوستای گلم کسی فر برقی داره ؟میشه بگید ماکروفر بهتره یا فر برقی؟ چون میخوام ماکروفرم عوض کنم چون کوچیکه و موندم فر بگیرم یا ماکروفر ؟
میشه حجمش و مدل و قیمتش را بگین؟ ممنون میشم
من فر برقی دارم مولینکسه برام کادو آوردن قیمتش رو نمیدونم
اما کوچیکه مثلا برای درست کردن غذا های دو نفره خوبه
من بیشتر باهاش نون گرم میکنم یا مثلا سیب زمینی یا لازانیا
خیلی بهتر از مایکروفره مخصوصا واسه نون
من میخوام و تا آخر امسال به خواستم رسیدم!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام به کاربران عزیز و دوست داشتنی ....

تفاوت فر و مایکرو رو اگه بخواید تخصصی بدونید یه سر به سایت خانه اخوان بزنید تا اطلاعات کاملی به دست بیارید حالا واسه اینکه من یه پاسخ کلی داده باشم باید بگم که فر یک اجاق تخصصی هست برای پخت و پز و مایکرو یک اجاق تخصصی برای گرم کردن غذا که حالا در بعضی از مدل های خارجی مایکرو به دلیل کارکرد گریل در آن قابلیت پخت غذا هم اضافه شده اما باید در نظر داشته باشید که انتظار شما رو از پخت غذا برآورده نمی کنه و صرفا یک آپشن برای فروش بیشتر مایکرو ها به حساب میاد..

اگه خواستید فر توکار خوب بخرید من سایت خانه اخوان رو بهتون پیشنهاد می کنم

2728

سلام، ببینید فر برقی شاید از لحاظ قیمتی یکم عجیب و غریب باشه قیمت هاش ولی وقتی به امکاناتی که میتونه داشته باشه دقت کنی، میبینی که خیلی به صرفه تر و بهتره هم میتونه باشه برای استفاده، اون هم به صورت طولانی مدت. حالا این فروشگاه وی نوین اومده و یکسری فر های برقی رو گذاشته و مشخصات فنی کاملشون رو هم خیلی کامل نوشته. که من تصادفا باهاشون برخورد کردم. ولی خب با چیزایی که من تا اینجا بررسی کردم، شاید فر برقی گرونتر از ماکروفر باشه، ولی از لحاظ امکاناتی که داره و برای پخت و پز گزینه خیلی بهتریه به نظر من البته نمیدونم بازم خودت میدونی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز