2733
2734

اختلال ناباروری مردان به هر نوع اشکال در سلامتی مردان اشاره می کند که در نهایت شانس باردارکردن شریک مونث خود را کم می کند. عدم توانایی زوجین از لحاظ جنسی در باردار شدن پس از گذشت یک سال تلاش را ناباروری گفته می شود.

چنانچه مردان در حین مقاربت و ارتباط جنسی قادر به نعوظ و سفت شدن آلت تناسلی نگردند و یا اینکه حین مقاربت سفتی آلت از بین برود و باعث شود که یک رابطه کامل جنسی و توأم با اوج لذت جنسی نباشد به این شرایط ناتوانی جنسی گفته می شود.

بی اختیاری ادراری یکی از مشکلات شایع در بسیاری از افراد چه آقایان و چه خانم ها می باشد. آمارها نشان میدهد که بی اختیاری ادرار در زنان بیشتر از مردان است. بیماری بی اختیاری ادرای به معنی نشت ادرار بصورت غیر ارادی است که ایجاد می‌شود.

STD بیماری مقاربتی است که از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. نبود رابطه جنسی محافظت شده مثل استفاده نکردن از کاندوم : https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85، موجب انتقال انواع بیماری جنسی می شود. خارش، سوزش، تبخال و زگیل در ناحیه تناسلی علامت اصلی اند.

ببین نظرات اینجا خیلی خوبه ها ولی تهش ادم نیاز داره یه ادم متخصص بهش بگه چیکار کنه. من خودم هربار مساله اینجوری برام پیش میاد میرم سراغ دکترساینا. بیا اینم لینکش بعد تازه خیالمم راحته که اگر مشکلم حل نشه پولمو کامل برمیگردونن.



نازایی مردان؟ 


معمولا علت مشکل نیمی از زوجین که برای باردار شدن دچار چالش می‌شوند، ناباروری در مردان است که به دلایل متعددی رخ زخ خواهد داد. شایع ترین علت نازایی مردان یا همان ناباروری، کمبود شدید تعداد خیلی کم اسپرم طبیعی در مایع منی در مرد است که باعث می‌شود تعداد مناسبی از اسپرم ها نتوانند از مجرای زن یا لوله فالوپ عبور کند و تخمک را بارور کنند.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز