2733
2739
سلام... من دخترکم 50 روزه هست و از عفونت ادراری داشته که درمان شده و یه مقدار هم کلیه هاش مشکل داره که اینجا نوشتم http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=51843 از مامانایی که دختر دارند یه سوال داشتم .. دخترکم ترشحات سفید رنگی روی قسمت جلوی بدنش داره که تو بیمارستان یکبار یکی از پرستارها گفت اصلا اونا رو تمیز نکن و بذار بمونه منم تا دیروز هر 2-3 دفعه که ادرار می کنه می شورمش البته بچه رو به رو می گیرم و از جلو می شورم می خواستم بدونم همین شستشو کافیه ؟ من نمی دونم چطور باید کاملا قسمت جلوی بدنش رو تمیز کنم ؟
ممنون می شم راهنماییم کنید ...
عزیزم نگران ترشحات سفید رنگ بچه نباش اینها طبیعیه و تا چند ماه دیگه از بین می ره. لای پای بچه یعنی ... را باید خیلی خوب و با دقت تمیز کنی. چون دختر بچه ها خیلی حساس هستند. شستن مدام پای بچه ممکنه پوست اونو حساس کنه. دکتر ستایش می گه زمانی که بچه فقط ادرار کرده با یک دستمال کاغذی تمیز و مرطوب (فقط آب) پای بچه رو تمیز کن. و هر زمان که مدفوع کرد با صابون بچه پاشو بشور و با یک دستمال تمیز و نخی خشک کن. در هربار پوشک کردن بچه حتما پای بچه رو با روغن مخصوص چرب کن تا ادارار و مدفوع با پوستش تماس نداشته باشه. ضمنا دکترش شدیدا با دستمالهای مرطوب که داروخانه می فروشه مخالفه. میگه اینا صابون داره و روی پوست بچه می مونه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز