2737
2734
عنوان

کیمیای ارامش درون

11255 بازدید | 628 پست
کیمیای آرامش درون
آپلود عکس

این کتاب رو بهترین دوستم بهم هدیه داده و خیلی برام با ارزشه

کتاب فشرده مهارت های زندگی برای 365 روز ساله، تا هروز صفحه ای از اون مطالعه بشه تا از این طریق بستری برای رسیدن به درکی جدید و افزایش و تقویت نیروی امید به زندگی و ایمان به خداوند در فرد ایجاد بشه.

من هر روز یه صفحه از کتاب رو میذارم

میخام تا اخر سال با این کتاب همراه باشیم

ممنون میشم منو همراهی کنین
ﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

1 فروردین:

در اغاز هر سال بسیاری از مردم مقاصدی دارن که پس از چند هفته به دست فراموشی سپرده می شودتا به حال چندبار تصمیمات شما با شکست مواجه شده؟
گرچه قصد ما این است که در جهت تغییری مثبت گام برداریم اما به زودی انگیزه مان را از دست میدهیم و بار دیگر عادت های سابق خود را پیش میگیرم، زندگی همچون گذشته پیش میرود و ما پس از مدتی اعتماد و اعتقادمان را از دست میدهیم هنگامیکه لحظه ایجاد تغییری از راه می رسد هدفمان تبدیل و یا آن را به کلی رها میکنیم زیرا اعتمادی به تواناهیمان نداریم.
یکی از نخستین رمز و رازه ای ایجاد تغییر ، شناخت و اعتماد به توانایی مان برای ایجاد تغیر و حفظ انهاست
اگر چنین باوری نداشته باشیم قادر نخواهیم بود تغییری ایجاد کنیم و به توانایی های جدید برای افرینش معجزات پی ببریم.
با داشتن اعتقاد قوی و باکشف استعاد های درونی مان می توانیم تغییراتی ایجاد نماییم.
پشت گوش انداختن کارهای مهمترین عاملی است که انسان ها را از پیشروی باز میدارد زیرا پس از اینکه چندین گام پیش می روند نیرویی اسرار آمیز آنها را اسیر میکند و از حرکت باز میدارد.
ﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ...
2728
*********** برای آفرینش یک تغییر باید به توانایی هایمان اعتماد داشته باشیم و به گونه ای رفتار کنیم که گویی معجزات به راستی رخ میدهند. *******
ﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ...
2740

2 فرودیـــــــــــــــــــــــن



نفـــــــــــــــــــــــرت


من مهربانم و همه دوستم دارند.

عشق به مردم زندگی ام را پرساخته و من خود را در حالتی می یابم

که به دیگران مهر می ورزم.



در بهار که کنده های بیشمار درختان را از رودخانه پایین می فرستند، گاه این الوارها به صورت متقاطع سر راه هم قرار میگیرند و مانع عبور الوارها می شوند. انگاه کارگران به دنبال آن کنده ای میرگدند که مانع عبور و مرو شده است. و آن را گره گاه می نامند.
دوباره انها را مستقیم قرار میدهند و الوارها شتابان به راه خود ادامه میدهند.

شاید گره گاه شما نفرت باشد.

نفرت مانع تحقق خیر و صلاحتان می شود. هر چه بیشتر نفرت بورزید، بر دوام نفرت خود افزوده اید و در ذهن خود، شیاری از نفرت حک میکنید که خود را در حالت دائمی چهرتان نشان خواهد داد. آنگاه مردم ار شما می پرهیزند و هزاران فرصت طلایی را که هر روز انتظارتان را می کشد از دست خواهید داد. نفرت چون مصرف مکرر زهر است. اگر از وضعیتی متنفر و منزجر باشید، در واقع آن را به خودتان جلب می کنید. دلیل این امر این است که شما تصویر نفرت را در ذهن ناهوشیارتان نقش کرده اید.
ﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ...

3 فرودیـــــــــــــــــــــــن



معجـــــــــــــــــزات


معجزه یعنی عشق در عمل
هر روز در عمل عشقم را نشان میدهم



معجزات زاییده عشق اند، مخلوق عشق، و از طریق عشق به سویتان جذب می شوند. پیش از آنکه کائنات بتوانند معجزات را برایتان به ارمغان آورند لازم است با آغوش باز اماده ی پذیرش و دریافت باشید.
وقتی می خواهید معجزات را به دیگری ببخشید یا بستانید کافی است ان را قصد کنید. به سراغ والاترین بینش و عظیم ترین رویا بروید بگذارید تجربه هایتان دارای عالی ترین کیفیت باشند. همه انسانها توده ای از انرژی مهر امیزند و قادر به افرینش هر آنچه که بخواهند و برگزینند. معجزات زاییده ی عشق وجودتان هستند. اگر مشتاق باشید که چشم دل بگشایید و خودتان و دیگران را دوست بدارید، زندگی همواره یک معجزه خواهد بود. به همان اندازه ای که گشوده و مهرامیز هستید، معجزات بر سر راهتان قرا خواهد گرفت.
معجزه یعنی رویدادی نامنتظر که براتیان موهبتی بیش از انچه تصورش را میکردید به ارمغان اورد. معجزات، رویدادهای همزمانند که معمولا وقتی پیش می آیند که از هر چه وابستگی و دلبستگی دست میکشید و به هدایت درونتان اعتماد میکنید. معجزات اغلب زاییده استمداد ژرف ترین خویشتن خویش است. فاجعه ها اغلب معجزه آفرینند زیرا بلافاصله، اغلب ژرف ترین زوایای روحتان را به هوشیاری وبیداری فرا میخواند.
نظام کائنتان همواره مراقب شماست. همواره در حال ایثار عشقو اعطای هدایت به شما.
وقتی ارام میگرید و به درون می روید و با جانتان متصل می شوید و کمک می طلبید، پاسخ ها میآیند و معجزات رخ میدهند.
اینک می خواهید بیاموزید چگونه بدون فاجعه به ژرفای هستی خویش راه یابید معجزات ثمره ی رسیدن به اعماق روح و جان شماست.

ﺑﺪﺍﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﺮ ﺣﺎﻝ ﺗﻮ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺁﮔﺎﻩ ﻫﺴﺖ ...
منم هستم
وقتی یک تخم مرغ با نیرویی خارجی شکسته می شود یک زندگی پایان می یابد.وقتی یک تخم مرغ با نیرویی داخلی شکسته می شود یک زندگی آغاز می شود.تغییرات مهم همیشه با نیرویی درونی و داخلی شروع می شوند
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687