2737
2739
پسرم تقریبا 1 هفته است که بینیش گرفته. با دهان نفس می کشه و شیر خوردن براش خیلی سخته. بخور سرد براش گذاشتم و مدام براش قطره بینی میریزم و بینیشو تخلیه میکنم اما هنوز خوب نشده. کسی تجربه داره بگه چند روز طول میکشه که کاملا خوب بشه؟؟؟
اول خودت برو حمام حسابی گرمش کن تا بخار کنه بعدش بچه رو ببر تا حسابی سینوسهاش مرطوب بشه کامل تخلیه میشه و بچه راحت نفس می کشه پسر من که دو ماهشه همین مشکل رو داره با قطره بینی و حمام گرم (بخار) خوب می شه


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
عزیزم دختر من هم تا چهار ماهگی مرتب اینجوری بود منم به گفته مادربزرگم که یک طبیب سنتی بود براش روغن بادام خانگی استفاده می کردم ( بادوم رو مغز می کردم و بعدش پودر می کردم یک کم آب توش می ریختم می گذاشتمش روی سر گاز ، چند دقیقه بعد پودر را توی دستم فشار می دادم و روغنش گرفته می شد بعد هر وقت دخترم اذیت می شد یک قطره کوچولو روغن بادوم می ریختم) برای دختر من که خیلی عالی بود حالا در حد یک پیشنهاد به شما می گویم شاید نتیجه بده .
وقتی با خانواده هستی ،‌لبخند بزن.....
آره عزیزم اگه گرفتگی مربوط به ترشحات سرماخوردگی نباشه باز می شد .تازه اگه سرما هم خورده بود من اول بینیش رو تخلیه می کردم بعد که قطره می ریختم تا کلی وقت نفسش آزاد بود . اگه هم قورتش می داد ضرر نداشت .
وقتی با خانواده هستی ،‌لبخند بزن.....
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687