2733
2739
عنوان

چرا ب-مثل بازی

2504 بازدید | 19 پست
سلام دوستهای عزیز
من این موضوع رو ایجاد کردم تا توضیحاتی راجع به گروه ب - مثل بازی بدم و هر سواالی که داشتید رو پاسخ بدم.
بازی کودک دست گرمی زندگی آینده اوست.
کودک برای دستیابی به تواناییهای بالقوه خود و رشد بهتر مغزی نیازمند انواع تجربیات آموزشی است. بازی های هدف دار بهترین راه یادگیری کودکان است. بازی های مؤثر و آموزشی به کودک در یادگیری زبان، رشد مهارتهای مشکل گشایی، قانونمند شدن، و داشتن ارتباطات اجتماعی کمک خواهد کرد. فالیتهای بدنی مختلفی که در بازیها وجود دارند موجب تقویت حس تعادل، تقویت حواس پنجگانه، تقویت هوش و یادگیری و هماهنگی نیم کره چپ و راست مغز می شوند و تمام زندگی فرد را تحت تأثیر قرار می دهند. لذتی که کودکان ا ز بازی می برند، آن ها را نسبت به یادگیری موضوعاتی که همراه بازی صورت می گیرد مشتاق کرده و انگیزه و علاقه شان را به دانستن و فهمیدن افزایش می دهد که نتیجه آن احساس رضایت درونی و آرامش می باشد.
بازی علاوه بر اثرات مادی و فیزیکی زیادی که بر کودکان دارد اثرات معنوی بسیاری را نیز شامل می شود و همانگونه که نماز برای بزرگسالان باعث رشد معنوی و احساس آرامش و امنیت می شود، بازی نیز در کودکی به رشد معنوی کودک و احساس امنیت او منجر می شود.
بر پایه همین آگاهی ها و درک ضرورت بازی های سازنده و هدفمند برای کودکان و پرهیز از بازیهای مخرب که باعث تحقیر و از بین رفتن اعتماد بنفس و عزت نفس کودکان می شود، گروه "ب – مثل بازی" برنامه هایی را تدارک می بیند تا کودکان و والدین لحظاتی زیبا را همراه با لذت بازی کنار هم بوده و در حین آن آگاهی های لازم و نکات هر بازی به اطلاع والدین رسانده شود. اطمینان داریم که سالهای بعد، مرور خاطرات آن از لذت بخشترین لحظات خانواده ها خواهد بود.
مربیان:
1. نغمه سیاح منش
لیسانس مدیریت بازرگانی – 9 سال سابقه شاگردی استاد محمود سلطانی – مشاور و مسئول پیش دبستانی تکریم – مشاور کودک – مربی دوره های بازی درمانی - برگزار کننده بازیهای مادر و کودک در پارک قیطریه – برگزار کننده کلاسهای بازی مادر و کودک گروه ب-مثل بازی
2. آزاده پیره یار
لیسانس مهندسی صنایع – 2.5 سابقه شاگردی استاد محمود سلطانی - برگزار کننده کلاسهای بازی مادر و کودک گروه ب-مثل بازی
متاسفانه این روزها بسیار میبینیم که برچسب بیش فعالی براحتی روی بچه ها میخورد و براحتی قرص تجویز میشود. کاش میدانستیم که با بازیهای درست به چه راحتی بیشتر مشکلات کودکان رفع میشود.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
روز شنبه 30 اردیبهشت برنامه "آموزش کودک برای ورود به مدرسه" رو داریم. کسانی که بچه شون امسال وارد مدرسه میشه این جلسه کمک بسیار زیادی بهتون خواهد کرد.
برای اطلاعات بیشتر به سایت
http://b-meslebazi.ir/
سر بزنید.
ما فکر کردیم بجای ماهی دادن به مادرهای عزیز ماهیگیری یاد بدهیم. به همین مناسبت دوره 2 جلسه ای "نقش بازی در رشد متعادل کودک" رو طراحی کردیم که اثرات بازی مفید و توانمندساز بر روی کودک و مشخصات بازی و اسباب بازیهای مفید را بیان میکند. اگر به رشد و تعالی کودک خود علاقمند هستید توصیه شدید میکنم که در این دوره شرکت کنید.
دوستان عزیز برنامه های جدید گروه ب مثل بازی در سایت اعلام شده:
دوره 2 جلسه ای نقش بازی در رشد کودک متعادل
دوره 5 جلسه ای چگونه باشیم
برنامه های بازی مادر و کودک 5 شنبه ها در پارک بهشت مادران

برای توضیحات بیشتر به سایت مراجعه کنید.

http://b-meslebazi.ir
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز