نی نی سایت > تبادل نظر > متفرقه > عمومي > ورزش هايي كه باعث لاغري مي شود

موضوع: ورزش هايي كه باعث لاغري مي شود + اظهار نظر

کاربران حاضر: 0 کاربر و 0 مهمان
mami fereshteh پست ها : 1628عضویت:1389/1/23
1390/4/13 - 10:31 صبح
با اينكه كم كردن وزن يك فرمول اسرارآميز دارد (به همين سادگي: بايد بيشتر از مقداري كه كالري مصرف مي‌كنيد، كالري بسوزانيد)، اما روش‌هاي هوشمندانه‌تر و سريعتري هم براي رسيدن به اهدافتان وجود دارد. يكي از اين ورزش‌ها يا تركيبي از چند مورد را به طور منظم انجام دهيد و خودتان شاهد پايين آمدن سريع وزنتان باشيد.كيك‌بوكسينگ: ۸۰۰ كالري در هر ساعت

كيك‌بوكسينگ ورزشي بسيار عالي است كه روي كل بدن كار مي‌كند چون بايد از همه گروه‌هاي عضلاني اصلي بدن استفاده كنيد و تمرينات اينتروال را هم شامل مي‌شود. ضربان قلب شما چندين بار درطول جلسه تمرين بالا رفته و ثابت مي‌شود كه براي كم كردن وزن بسيار عالي است.
۲٫ دوچرخه‌سواري يا اسپينينگ: ۷۰۰ كالري در هر ساعت
با شركت در كلاس‌هاي اسپينينگ يا دوچرخه سواري در هواي آزاد تا ۷۰۰ كالري در ساعت بسوزانيد. فقط بايد دقت كنيد كه در ساعت ۲۲ تا ۲۵ كيلومتر راه برويد تا ۷۰۰ كالري را كامل بسوزانيد.
۳٫ زومبا: ۵۰۰ كالري يا بيشتر در هر ساعت
چه كسي فكر مي‌كرد كه با يك ساعت رقصيدن بتواند همچنين نتيجه‌اي بگيرد؟ اين نوع رقص لاتين كه از اصول و قواعد اينتروال و تمرينات استقامتي بهره مي‌گيرد، متابوليسم شما را تاحد قابل‌توجهي بالا ميبرد. اما در اين مورد هم مثل هر برنامه تناسب‌اندام ديگر، مقدار كالري مصرف شده، برحسب سن، جنسيت، وزن، سطح تناسب‌اندام كنوني، و شدت تمرين در افراد مختلف متفاوت است. بااينحال مفرح بودن اين تمرين همراه با فوايد زيادي كه براي كاهش وزن دارد آنرا به يكي از محبوب‌ترين ورزش‌ها تبديل كرده است.
۴٫ طناب زدن: ۷۸۰ كالري در هر ساعت
فقط ۱۰ دقيقه زمان داريد؟ با اين وقت كم هم مي‌توانيد كالري‌سوزي كنيد. اين فعاليت كه باعث مي‌شود در هر ۱۰ دقيقه ۱۳۰ كالري بسوزانيد، براي لاغري بسيار موثر است. براي سوزاندن همين ميزان كالري بايد با سرعت ۸ دقيقه در مايل بدويد. به همين دليل طناب زدن روش بسيار خوبي براي شروع يك برنامه وزشي براي تناسب‌اندام براي آندسته از افرادي است كه استقامت لازم براي حفظ سرعت بالا در دويدن به مدت طولاني را ندارند. ماهيت اين فعاليت به طريقي است كه علاوه بر كالري سوزي بر توده استخواني خود افزوده و سلامت استخوان‌هايتان را هم بالا مي‌بريد.
۵٫ استپ ايروبيك: ۶۰۰ كالري در هر ساعت
كلاس‌هاي استپ ايروبيك كلاس‌هايي بسيار قوي و پرتاثير است كه به كالري‌سوزي و لاغري كمك شاياني مي‌كند. تعداد كالري‌هايي كه مي‌سوزانيد به مقدار بلندي استپ هم بستگي دارد اما يك استپ ۱۵ سانتي‌متري كمك مي‌كند تا ۶۰۰ كالري در يك ساعت بسوزانيد.
۶٫ دو: ۶۵۰ كالري در هر ساعت
يك فرد ۶۵ كيلوگرمي يا سرعت ۱۰ دقيقه در مايل براي يك ساعت تا ۶۵۰ كالري مي سوزاند. اما اگر تازه‌كار باشيد، دويدن پشت‌سرهم براي يك ساعت كاري بسيار دشوار است. مي‌توانيد با استفاده از اينتروال‌هايي از راه رفتن در فواصل دويدن‌ها كم‌كم قدرت قلبي-عروقي خود را بالا ببريد. بعنوان مثال، سه دقيقه بدويد، يك دقيقه راه برويد. اينكار استقامت شما را افزايش داده، زمان ريكاوري ضربان قلبتان را كاهش داده و چربي سوزي مي‌كند.
مريم پاييزي پست ها : 690عضویت:1389/4/23
1390/4/13 - 10:38 صبح
مرسي عزيزم
خيلي به دردم خورد
پسرکم ... مشتاق روی توام ...       فقط 1 روز به تولد صادق باقی مونده !
همراز پست ها : 4717عضویت:1390/1/11
1390/4/13 - 10:49 صبح
مرسسسسسسسسسسسسسسسييييييييي
بي تو من با بدن لخت خيابان چه کنم ؟ با غم انگيزترين حالت تهران چه کنم؟ بي تو پتياره پاييز مرا ميشکند ..... اين شب وسوسه انگيز مرا ميشکند...
mami fereshteh پست ها : 1628عضویت:1389/1/23
1390/4/13 - 10:55 صبح
خواهش عزيزم قابلي نداشت
asemane 223 پست ها : 4894عضویت:1389/10/16
1390/4/13 - 10:59 صبح
چه جالب






ممنون عزيزم
روي هر پله اي كه باشي خدا يك پله بالا ترست نه به خاطر اين كه خداست به خاطر اين كه دست تو را بگيرد.
مامان ني ني پست ها : 520عضویت:1389/9/26
1390/4/13 - 11:05 صبح
مرسي عزيزم
تقدير تقويم انسانهاي عاديست و تغيير تدبير انسانهاي عالي. زندگيتان پر از تغييرات عالي
* هــا نـا *آنلاین پست ها : 10422عضویت:1388/5/27
1390/4/13 - 12:37 عصر
مرسي گلم خيلي مفيد و به درد بخور بود
دخمل نازم سیده مِشکات 9/4/93 ساعت 4 صبح دوشنبه به دنیا اومد و چشم و چراغ خونمون شد
       مبارک باشه :)
مريم پست ها : 1484عضویت:1389/2/9
1390/4/13 - 1:26 عصر
ممنون عالي بود
اظهار نظر

پر کردن فیلدها یی که با علامت * مشخص شده اند الزامی است.
*متن: