2733
2739
ممنون دوستای گلم از راهنماییهاتون منم پسرمو اون هفته بردم برای ختنه وخیلی راضی بودم شب اول رو هم خیلی راحت گذروند من فکر میکردم که بیجاره میشم ولی واقعا با آرامش خوابید با روش سنتی خیلی خیلی بهتره دکتر غروبی خیلی کار بلده و خیلی هم با آرامش ه و با حوصله و چیزی که توجه منو جلب کرد منشی مهربونش بود که هر وقت زنگ میزدم با خوش رویی به سوالاتم جواب میداد مرسی دوستان که دکتر غروبی رو بهم معرفی کردید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها منم خیلی تحقیق کردم و تا بحال هیچ دلیل علمی و پزشکی اثبات شده ای برای ختنه پیدا نشده. بقیه اش همه مذهب و سنت و عرفه. مردای ختنه شده همه جای دنیا معمولا یهودی یا مسلمون هستن. من هنوز درباره پسرم تصمیم نگرفتم و خیلی نگرانم. هرچی به تولدش نزدیک میشم بیشتر اضطراب میگیرم. چون به نظرم این کار تجاوز به حقوق بچه اس. ولی با مشاورم صحبت کردم و میگه انجام بده. چون پسرت بعدا خودشو با بقیه مقایسه و به خاطر در اقلیت بودن احساس تفاوت و خجالت یا کمبود میکنه. واقعا نمیدونم چیکار کنم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز