2733
2734
عنوان

در مورد مایکروفر میشه راهنماییم کنید؟

| مشاهده متن کامل بحث + 3829 بازدید | 43 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی مامان کنجد. امروز یه امتحانی بکنم ببینم چی میشه
آدم های منفی به پیچ و خم جاده می اندیشند و آدم های مثبت به زیبایی های طول جاده… عاقبت هر دو ممکن است به مقصد برسند، اما یکی با حسرت و دیگری با لذت!
2731
فهماندن این موضوع به افراد که سولاردام نام یک سری از مایکروویو های شرکت ال‌جی می‌باشد کاری بسیار دشوار است! بابت این جریان باید غول کره ای را تحسین کرد، تبلیغات و تاثیر گذاری نام تجاری سولاردام را می‌توان یکی از موفق‌ترین نمونه‌ها در دنیای لوازم خانگی دانست. البته دور از انصاف است اگر نوآوری‌های ال‌جی را چه در طراحی و چه در قابلیت‌های نوین بکار رفته در این سری از مایکروویوها نادیده بگیریم و دلیل معروفیت آن را تنها در تبلیغات گسترده و رنگارنگ این شرکت بدانیم. طراحی متفاوت سولاردام را می‌توان یکی از بارزترین مواردی دانست که بی شک نقش پررنگی در مشهوریت این محصول داشته است، این طراحی آنقدر روان و منحصر به فرد است که در ذهن بسیاری از افراد ثبت گردیده و تشخیص سولاردام ها از باقی مایکروویوها را آسان نموده است. بدون شک در زمان معرفی این محصول و دورانی که تمامی مایکروویوها از دری معمولی با دستگیره عمودی بهره می‌برده‌اند، طراحی متفاوت در این سری با دستگیره افقی‌اش که سرتاسر بخش بالایی را پوشانده به تنهایی می‌توانسته عاملی باشد برای موفقیت آن. تا اینجای کار را هم اگر کنار بگذاریم، از مهم‌ترین ویژگی اجاق‌های سولاردام موسوم به پخت نوری نمی‌توانیم به سادگی بگذریم. شرکت ال‌جی با معرفی ویژگی پخت نوری در اجاق‌های سولاردام به معنای واقعی کلمه دنیای مایکروویوها را با تحول روبرو کرد و نام سولاردام را برای همیشه در دنیای محصولات لوازم خانگی ماندگار کرد.
می شوم بیـدار و می بینم کنارم نیستی حسرتت سر می گذارد بی تو بر بالینِ من ... روحت شاد مامان مهربونم
سولاردام همه ویژگی های ماکروفر را دارد و علاوه بر آن: 1- سولاردام، تکنولوژی انحصاری LG می باشد. 2- سولاردام علاوه بر امواج ماکرو، مجهز به پخت نوری(لامپ هالوژنی) است تا آب مواد غذایی تبخیر نشده و خشک نشود، چربی مواد غذایی افزایش پیدا نکند و ضمن حفظ ویتامین های مواد غذایی و طعم اصلی آنها، سرعت پخت افزایش یابد. گرمای حاصل از این لامپ می‌تواند قدرت پخت یا کباب‌شدن بهتر غذاها را تا حد قابل‌ توجهی بالا ببرد. 3- سولاردام دارای هیتر ذغالی است که اختراع LG می باشد و با ایجاد حرارت توسط رشته های ذغال موجود در المنت، علاوه بر حفظ ویتامین های مواد غذایی، چربی، نمک و مواد مضر غذا را کاهش می دهد و غذایی برشته، مغز پخت و آبدار با مصرف برق کمتر مهیا می سازد. 4- سولاردام دارای هیتر(گرم کنند) مگاهیتینگ در کف دستگاه است تا مواد غذایی از علاوه بر بالا از پایین نیز به طور همزمان برشته و گریل شوند. 5- گزینه کانوکشن که در تمام سولاردام‌ها وجود دارد، می‌تواند غذا را با 4 برابر سرعت اجاق‌های معمولی اما با حفظ طعم و مزه غذایی که روی گاز پخته می‌شود برای شما آماده کند. 6- سولاردام دارای کوره مدور جهت تمرکز امواج ماکرو و حرارت سولار است. 7- سولاردام مجهز به درب باز شوی افقی تا 90 درجه جهت سهولت استفاده و جای دهی ظروف بزرگ است. به هر حال اگر دوست دارید، سرعت، کیفیت، طعم و ویژگی‌های ظاهری و باطنی پخت و پزتان را افزایش دهید، می‌توانید سولاردام را در فهرست خریدتان داشته باشید.
می شوم بیـدار و می بینم کنارم نیستی حسرتت سر می گذارد بی تو بر بالینِ من ... روحت شاد مامان مهربونم
رومینا اگه بچه کوچیک داشته باشی که برات خیلی خوبه. مثلا شیشه شیرو میذاری عرض 30ثانیه برات گرمش میکنه

ببخشید خانم منم برا شیر بچه م همین کار رو میکنم ولی الان خیلی همه میگن ضرر داره.شما که این کارو کردین مشکلی پیش نیومده؟

یارب نظر تو برنگردد
سلام منم سوالم همینه؟وجوابی براش ندارم خیلی پیگیرم که ببینم چکارکنم

یکی از بهترین سایت ها که داخلش همه جواب هاتون راجب به مایکروفر رو می تونید پیدا کنید ژاو سرویسه 

داخل این سایته می تونین هم مایکروفرتون در تعمیر کنین هم اطلاعات بیشتر راجب به مایکروفر یا مایکروویوتون کسب کنید. سایتش هم اینه: zhavservis.com

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز