2733
2734
عنوان

مهدکودک فرستادن دخترم و استرس من

| مشاهده متن کامل بحث + 1221 بازدید | 31 پست
minadi پست ها : 60 عضویت:1394/4/1 1394/5/4 - 9:33 صبح سلام دوستان ،. درسته ، پسر خانم فریبا خرداد ۹۴ از امیدفردا اخراج شده و ما هم شاهد سوی رفتار پسرشان و همینطور همسرشان بودیم ، و نوشته های ایشون بدلیل ناراحتی طرد شدن فرزندشون است و واقعیت چیز دیگری است .حرفاشون توهین به شعور ادما ، چون از ۷ صبح تا ۴ عصر رفت و امد والدین به امیدفردا با استقبال ، گرمی هم انجام می شه . ۲. تو همه شعبات یک تلویزیون تو سالن پذیرش هست که همه کلاسها و راهرو ها را انلاین نشون میده و قانونشون اینه که ۳ روز مادر تو مهد باشه و من تمام مدت از مانیتور فرزندم را میدیم ، و دو ظهر بوی عطر غذاشون تو محیط پیچیده بود و … بچه من که خیلی خوش غذا نبود الان مشکلم برطرف شده … برخورد پرسنل خیلی دلسوزانه و محترمانه است . انتظار اینو دارم که خانم فریبا به منم مثل بقیه توهین و تهمت بزنه ، اما حق رو باید گفت ، ضمنا من متخصص اطفالم و چند ماهی است که بصورت افتخاری در مورد تغذیه مناسب رشد کودک به امیدفردا مشاوره میدم و خیلی هم استقبال میکنند و چیزی کم نمیگزارند ، (0)

برای کاهش استرس کودکان در مدرسه چه باید کرد؟ کودکان نیز همانند بزرگسالان، استرس و اضطراب را تجربه می‌کنند. برای مثال تجربه استرس با ورود به مدرسه معمولاً افزایش می‌باید که تا حدی طبیعی است. اما برخی از والدین در جلسات مشاوره گزارش می‌دهند


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687