2733
2734
ترش غذای مازندرانی - آکاایران طرز تهیه مرغ ترش غذای مازندرانیابتدا مرغ را می‌‌پزیم و سپس کمی تفت می‌‌دهیم، از طرفی سبزی را هم سرخ می‌‌کنیم، آن‌گاه مرغ و سبزی را در کمی آب می‌‌ریزیم و روی اجاق می‌‌گذاریم...مواد لازم برای آشپزی آکابرای ۴ نفر▪ سبزی محلی: (جعفری، گشنیز، خلی‌واش)▪ مرغ: یک عدد▪ تخم‌مرغ: سه عدد▪ روغن و آب‌غوره: به مقدار لازمطرز تهیه:ابتدا مرغ را می‌‌پزیم و سپس کمی تفت می‌‌دهیم، از طرفی سبزی را هم سرخ می‌‌کنیم، آن‌گاه مرغ و سبزی را در کمی آب می‌‌ریزیم و روی اجاق می‌‌گذاریم... به آن کمی روغن و آ‌ب‌غوره اضافه می‌‌کنیم، کمی که آب آن گرفته شده قبل از سرو، تخم‌مرغ‌ها را به آن اضافه می‌‌کنیم و پس از چند دقیقه، غذا را از روی اجاق برمی‌داریم و سرو می‌‌کنیم.
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم....میشه براشادی روح پدرم وهمه رفتگان یه فاتحه و صلوات بفرستید....ممنونم
خب اگه همینجوری میخوای ترشش کنی یه قاشق غذاخوری رب انار بزن بهش، یا یه 7 8 تا آلو قیسی بنداز کنارش، یا اگه نداشتی یه تیکه لواشک بذار باهاش بپزه...
سه ماه و نیم تمام،ختم بارداری.... خدایا بازم میگم شکرت....


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من خوابگاه شمال که بودم دوستام با سبزیجات معطر و گردو له شده و رب انار درست میکردن . البته من دقیقا دستورشو نمیدونم.خیلییییییییییییی خوشمزه بود.
لاک پشت ناشنوا تو مسابقه دو برنده میشه میدونید چرا؟ چون حرفهای اطراقیان را که همش میگن این نمیتونه برنده بشه را نمیشنوه این هم دخمل ناز مامانی که تو مسابقه شرکت کرده. خاله ها ببینید چه خوش تیپ شدم http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015021612502987765
آره گردو و رب انار و سبزیجات معطر داره و بسیار لذیذه! یه پیاز داغ کوچولو میگیری و یه قاشق رب گوجه و یه کم زردچوبه و ادویه میزنی و بعد سبزیجات معطر اضاف میکنی و رب انار و گردم نیم کوب و آب تا یه سس خوشمزه بدست بیاد اونوقت تکه های مرغ رو که از قبل یه کم تفت دادی میذاری تو این سس خوشمزه تا بپزن نیم ساعت آخر هم آلو اضاف میکنی.این با مرغ تکه ای هست و البته اصلش مرغ شکم پر با همین مواده.نوش جونت عزیزم.
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687