2733
2739
عنوان

دستور ترامیسو رو کی داره؟

| مشاهده متن کامل بحث + 913 بازدید | 58 پست
عزیزم خامه قنادی همون شیرین شده است.من خودم با خامه صبحانه که قوطیش صورتیه درست میکنم.یه خامه را با سه تا پر قاشق پودر قند و کمی وانیل قاطی میکنم میزارم فریزر.یه کم که داره برفکی میشه تو یه کاسه یخ میریزم و اب.بعد ظرف رو میزارم تو کاسه یخ و خیلی زیاد با همزن و دور تند میزنم.خامه باید محیطش سرد باشه وگرنه نمیگیره.هر چی میتونی بزن تا جای پره همزن بمونه.خامه را اصلا نباید کم زد.چون فرم نمیگیره.خامه بن سا هم باید بزاری بیرون تا کمی وا بره بهد میزنی با دور تند.خیلی میزنی تا بگیره.ضمنا من لیدی فینگر رو خودم طبق دستور بهار سایت درست میکنم.تو چف ارتیست هم هست.تو نت سرچ کن پیدا میکنی.
  فرشته ها همیشه وجود دارن.اما بعضی وقتا بال ندارن.بهشون میگن دختر....      

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من اول خامه ام رو فرم میدم بعد تو یه ظرف دیگه پنیر را هم میزنم و بعد با هم قاطی میکنم.بهتره وانیلت بیشتر بشه چون طعم و بوی پنیر خامه ای قالبه.
  فرشته ها همیشه وجود دارن.اما بعضی وقتا بال ندارن.بهشون میگن دختر....      
2728
من کلی دنبال دستورای مختلف گشتم آخرش این دستور رو از مامی سایت پیدا کردم که از همه راحتر بود و وقتی درست کردم خیلی عالی شد .حتی دخترم که هر چیزیو نمیخوره اینو خیلی دوست داشت. البته تو دستور گفته با بیسکوییت پتی پور اما من با لیدی فینگر درست کردم. بسکوییت پتی بور برای شربت: قهوه فوری 2 قاشق غذاخوری شکر : 2 قاشق غذاخوری آب : 1 پیمانه کرم : شیر : 1 لیتر شکر : 1 و نیم پیمانه نشاسته : 2 قاشق غذاخوری آرد : 4 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای (ماسکار پونه): یک بسته تخم مرغ : 1عدد قهوه فوری و شکر را در یک پیمانه آب داغ حل می کنیم... بسکوییت ها را در قهوه زده و در ظرف مورد نظر یک ردیف می چینیم... تهیه کرم : آرد و نشاسته و شیر و زرده و شکر را در ظرفی ریخته با هم زن برقی یا دستی می زنیم...روی حرارت گذاشته تند تند هم می زنیم تا بجوشد و قوام بیاید بعد شعله را خاموش کرده پنیر خامه ای را اضافه میکنیم و هم می زنیم نیمی از مخلوط را روی بیسکوییت ها ریخته صاف میکنیم دوباره بیسکوییت آغشته به قهوه می چینیم و دوباره از مواد...لایه آخر باید کرم باشد...در انتها روی آن پودر کاکائو پاشیده و توی یخچال میگذاریم
2740
عزیزم زیر ظرف خامه باید کلی یخ باشه تا درجه اش سرد بمونه.اول شل میه و بعد با بیشتر زدن سفت میشه.البته من مارک بن سا نخریدم.اینجا فقط نیم کیلویی داره.اما مارک کاله خریدم یک کیلویی .خوب شد.فکر کنم 15 دقیقه زدم تا گرفت.اما خامه صبحانه را هم 15 دقیقه یا بیشتر هم زدم و گرفته.من از کیک ارا پرسیدم گفت اگه تا میتونی خامه را بزن.چیزیش نمیشه.تو خارج میگن چند دقیقه بزن تا خامه تبدیل به کره نشه ولی تو ایران درصد چربیش اونقدر بالا نیست.پس تا میتونی با یخ بزنش.حتما سفت میشه.یکی از دوستام میگفت به امه اش یه سفیده تخم مرغ اضافه میکنه اما من تا حالا نزدم.
  فرشته ها همیشه وجود دارن.اما بعضی وقتا بال ندارن.بهشون میگن دختر....      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687