2733
2739
عنوان

مامانهای مهد سفیر شهرک غرب خ حسن سیف راضی هستین‏?‏

| مشاهده متن کامل بحث + 7637 بازدید | 51 پست
خانم حسنی جان! اتفاقا تعجب من هم از همین بود که چرا شما عکس دخترتون رو پارسال تو جای پروفایلتون گذاشته بودید! من سال 92 شهریور بود که از مهد شما تعریف کردم چون واقعا اون زمان یکی از بهترین مهدها بود و شما همون موقع هیچ تعریفی نکردید! در صورتیکه تو یکی از تاپیکها گفته بودید من از اردیبهشت 92 دخترم سفیر میره! یعنی از زمان افتتاح مهد خودتون! مورد بعدی اینکه من خیلی وقته دیگه به تاپیکهای مهد مراجعه نکرده بودم ولی چون دیدم روزی اینجا تعریف کردم و بعد همه اون تعریفها دود شد و هوا رفت اومدم نوشتم!
یه مورد دیگه خانم حسنی عزیز جالبه که دونه به دونه مواردی که یه نفر انتقاد داشته به مهد شما همه رو از زبان یه مادر گفتید که نه اینجوری نیست! در صورتیکه لزوما یه مادر اینهمه نمیتونه به همه چی یه مهد با این جزئیات اشراف داشته باشه مگه اینکه مدیر اون مهد باشه و بخواد دفاع کنه! حتی مثلا در مورد مربی یه کلاس دیگه که مثلا دخترتون اون کلاس نیست! هم نظر دادید. به هرحال من نظرم رو گفتم که چرا پسرم رو از خرداد پارسال از سفیر اوردم بیرون! شما هم به عنوان فقط یه مادر که دخترش سفیر میره نظرتون رو گفتید!!! این که دعوا نداره!!!!!!!!!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
بهتره به این تاپیکها نیاییم وخودمون کل مهدهای غرب تهران راشخصا بگردیم.....چون ظاهرا این فضاها محل جروبحث مدیران مهدهای منطقه است
با کودک خود ... با شوهر خود .... آن گونه رفتار نکن که او هست.... بلکــــــه آن گونـــــه که تـــــــــــوـ دوســت داری او بشـــــود
سلام من پسرم مهد امید فردا میرفت به نظر من مهدکودکی افتضاح تر از این مهد در تهران که هیچ ، در ایران وجود نداره .من بخاطر این چند وقتی که پسرم رو این مهد فرستادم عذاب وجدان دارم . یک مدیر بی ادب و از خود راضی داره که هیچ وقت نمی تونی ببینیش هیچوقت وقت نداره یه خانمی بدتر از خودش به اسم رویا پایین می شینه که هم بد اخلاقه هم بی ادب و پر رو . همه بچه ها ازش میترسن. از لحاظ آموزشی که واقعا" بهترین روزهای یادگیری پسرم تباه شد از لحاظ غذا که بچه ها همه میگن غذامون گوشت نداره پلو و ماست و سوپ میده بعضی روزها خوراک لوبیا میده به بچه ها نون میده بزنن تو آبش بخورن بعضی روزا هم آش میده یا ساندویچ سوسیس به نظر شما بچه هایی که تو سن رشد هستن با خوراک لوبیا و آش سیر میشن یا سوسیس غذای خوبیه؟! تو هیچ ساعتی اجازه بازدید از کلاس یا مهد رو ندارید صبح جلوی در بچه رو تحویل میگیرن یعنی تو خیابون بعد از ظهر هم ساعت 3 به بعد تو همون خیابون تحویل میدن معلم هاشون هم خشن هستن دایما بچه ها تنبیه میشن حتی پسر من چند بار گفت تیچرم منو زده دردم اومده گریه کردم بهشون که گفتم گفتن بچه دروغ میگه امکان نداره، هر شکایتی که بکنی میگن بچه و مادر دروغ میگه یکی نیست بگه بچه های ما از صبح تا بعد از ظهر پیش شما هستن یعنی شما بچه دروغگو تربیت کردید؟! دوربین مدار بسته هم بهت اصلا نشون نمیدن بعضی وقت ها یه سی دی بهتون میدن که اصلا واقعی نیست مثلا سر کلاس 5 تا بچه هست دارن بازی میکنن که مثلا کلاس های ما خلوته و همه چی خوبه از لحاظ دستشویی که بچه ها میگن پی پی ممنوعه از ساعتی به بعدم که بچه ها میگن( دینا) جون( فکر کنم) دستشویی رو شسته گفته هیچ کس نباید بره چند بار پسر من با شورت کثیف اومده بهش میگم چرا میگه کسی نیومد منو بشوره چند بار میگفت جیشم داشت میریخت نمی تونستم دکمه شلوارمو باز کنم گریه کردم( دلم برای پسرم کباب شد) یا اینکه نظارتی برای دستشویی بچه ها وجود نداره ولی از حق نگذریم زری جون و عاطفه جون واقعا" عالی هستن پسر من اونا رو هنوز هم خیلی دوست داره تیچر های 2 تا 3 سال بودن واقعا" دلسوز و مهربون بودن من اینجا از اونها واقعا تشکر میکنم .
سلام و درود به مامانای فعال ما به عنوان مجموعه مهد سفیر تمام انتقادات و پیشنهادات شما را سازنده می دانیم و امیدواریم بتوانیم تک تک آنها را بررسی کرده و اجرا یا اصلاح کنیم. همه میدانیم که انسانها نیازمند تعریفند و این موضوع روحیه آنها را تقویت می نماید. ما نیز به نوبه خود با شادی شما شادیم و قدردان مادرانی که محاسن ما را ذکر نمودند هستیم. از سوی دیگر انتقاد به هر شکلی سازنده است و باعث رشد می گردد. بازهم ما تشکر میکنیم از مادران دلسوزی که ریزبینانه مشکلات و نقاط ضعف موجود یا احتمالی را تذکر داده و ما را در رسیدن به بالاترین سطح مطلوبیت هدایت میکنند. در واقع بیشترین درود و سپاس ما برای عزیزانی است که ما را می سنجند و متنفرند چرا که آنها دیوار غرور ما را تخریب نموده و زیر بنای استواری برای مبنای جدید ایجاد می نمایند صمیمانه و بی غرض فرض می کنیم که لیاقت محبت منتقدان را داشته باشیم و بتوانیم از هر انتقادی پلی بسازیم برای آینده بهتر. خواهشمندیم انتقاداتتان را با ما در میان بگذارید تا در حد توان ترمیم و اجرا گشته تا باهم همدل گردیم. رضایت مادران بزرگوار و آسایش و آموزش کودکان اندیشه و آرزوی قلبی ماست. از تمام مامانای مهربون همواره دعوت میشود از فضاهای مختلف مهد و اردوهای برگزاری بازدید داشته باشند و در کارگاهای مختلف ما شرکت کنند.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687