2733
2739
عنوان

ایا من زیاده روی میکنم؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 801 بازدید | 32 پست
هرچند که نمیشه فقط با خوندن چند جمله شخصیت کسیو پیش بینی کرد اما من فقط اون چیزی که به ذهنم میرسه رو میگم و اصلا" اصراری در صحت یا سقمش ندارم! یه رابطه وقتی 2 طرفست که هردو طرف به یه اندازه به سمت هم میل و کشش داشته باشند!اگر این خانوم واقعا" شمارو دوست داشته باشن راضی به ناراحت کردن شما و یا از دست دادنتون نمیشن!!! بیشتر فکر کنید! اما در مورد اینکه هستند افرادی که بدون هیچ قصد و غرضی خیلی راحت برخورد میکنند و کلا" آدمهای برونگرا و اجتماعی هستند! خود من هیچ وقت نتونستم هی به این فکر کنم که مثلا" این آقاست یا این خانوم! اما در عین اینکه همیشه همه جا حضور فعال دارم ولی خیلی با احترام صحبت می کنم که کسی پاشو از گلیمش اونورتر نزاره و خدایی نکرده فکر بد نکنه! هرچند که بارها حتی با رعایت احترام و جوانب احتیاط اعتراف میکنم که خیلی از این آقایون یا پیشنهاد دوستی دادن یا ازدواج!!! گاهی میمونم که چرا انقدر ظرفیتا پایین اومده! اما یه پیشنهاد- من با وجود این رفتار همیشه دوست داشتم یکی انقدر دوسم داشته باشه که ازم بخواد یه سری کارها رو نکنم- شما یه مدت اصلا" نسبت به کارهاش حساسیت نشون ندید اونوقت اگه دوستتون داشته باشه قول میدم که خیلی سریع ترس برش میداره که پس چرا دیگه بهش گیر نمیدید ؟ نکنه دوسش ندارید و... اینطوری اقلا" میفهمید با خودتون چند چندین!!!
از من گذشت و من هم از او بگذرم ولی/با چون منی به غیر محبت روا نبود- دلمو بدجور شکست خدایا دلشو بشکن!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

به نظر من هر دوتاتون باید با همدیگه صحبت کنید و مشخص کنبد که چهارچوب روابط بادیگران و مسایل اخلاقی براتون تا چه حدی و چه چیزهایی براتون مهمه و روی چه مسایلی حساسید وببینید که تا چه حدی در این مورد نظراتون به هم نزدیکه ومیتونید طرف مقابلو درک کنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687

داغ ترین های تاپیک های 2 روز گذشته

دورهمی

markooo | 23 ساعت پیش