2737
2739
سلام عزیزم ممنون از این تاپیک خوبى که زدى، فکر میکنم که قبلا هم ازت چند تا سوال در تاپیکهاى دیگه پرسیده بودم. من براى خودم یک وبسایت آبرومند لازم دارم، کارم نقاشیه در سطح حرفه اى، و الان همه جا از آدم آدرس وبسایت میخوان. من وبسایتهاى بقیه ى نقاشها رو نگاه کردم، بیشترشون اونطور که باید مرتب نیستن، مثلا نوشته ها جابجا میشن، تصاویر داخل متن هستند، به هر حال بیشترشون مشکل دارن. سوالاتى که دارم ایناست: ١ میخوام از یک تم آماده استفاده کنم که حق انتخاب بهتر و بیشترى داشته باشم. ٢ میخوام خودم تمى رو که انتخاب کردم، مرتب کنم و مطالب و تصاویر نقاشیها رو داخلش قرار بدم (سلیقه ى خودم رو میخوام) ٣ به چند جا زنگ زدم براى طراحى سایت، خیلى آدم رو میپیچونن و در نهایت میخوان سلیقه ى خودشون رو تحمیل کنن، مثلا من یک نمونه از سایتى که با سلیقه ى من جور بود رو فرستادم براى یک طراح و گفتم که مثل این میخوام، شروع کرد که این خیلى کار میبره و داینامیکه و قیمتش خیلى میشه،... هر چى هم که بهش گفتم که آقا وقتى تم آماده قراره استفاده کنى، که دیگه طراحى نمخواد، فقط باید بجاى نوشته ها و تصاویرش، مال من رو بذارى! زمانى بهش میگن طراحى سایت، که خودت درستش کرده باشى (البته من اینطور فکر میکنم، شاید اشتباه میکنم) ولى به هر حال باز اصرار داشتن که از تم آماده استفاده نکنن، نمیدونم چرا!؟ ٤ از کدوم سایت میتونم تم رایگان دانلود کنم که کپى رایت نداشته باشه؟ چون به هر حال، من رنگها و فونتها و پس زمینه رو بر اساس سلیقه ى خودم تغییر میدم و سایت نهایى، شباهت زیادى به تم اولیه نخواهد داشت. ٤ وقتى تم با کپى رایت از یک سایت گرفته میشه، معمولا قوانینى دارن که مثلا اجازه داشته باشن که تبلیغاتشون رو در سایت آدم نمایش بدن که من اصلا چنین چیزى رو نمیخوام، میخوام اختیار وبسایتم دست خودم باشه. مثلا یک جا دیدم که یک سایت خیلى مذهبى خارجى بود ولى در کنار صفحه، تبلیغات هم جنس گرایان و محصولات جنسى رو گذاشته بودن و هر چه هم به اون سایت پشتیبان، اعتراض کردند که اون تبلیغ رو برداره، اونا میگفتن که این حق ماست و شما از اولش قبول کردین که ما تبلیغات بذاریم! این بیچاره ها هم میگفتن که ما یک سایت مذهبى هستیم و اعضامون دوست ندارن که این تبلیغات و تصاویر رو ببینن، ولى دستشون به جایى بند نشد. به نظرت من از کجا تم آماده بگیرم که چنین مشکلاتى نداشته باشم؟ چون حتى در وبلاگهاى ایرانى هم این مشکل وجود داره، مثلا من با بلاگفا همین مشکل رو دارم که حتى لابلاى مطالب من، اومده تبلیغات مسخره گذاشته و گاهى تبلیغاتشون حتى میاد روى مطالب منو میگیره! ٥ بعد از دانلود تم، با کدوم نرم افزار، راحت تر میتونم روى سورسش کار کنم؟ با دریم ویور واقعا سخته چون در یک زمان، سه تا فایل جلوى آدمه، css, java script, index و هر کدوم رو که دست بزنى، بقیه هم به هم میریزن و دیگه نمیشه جمع و جورش کرد. من با وورد پرس و جوملا تا الان کار نکردم، ولى شنیدم که خیلى از دریم ویور راحت تر هستند، نظرت چیه؟ با کدوم کار کنم و از کجا و چطورى دانلودشون کنم؟ ٦ میتونى بهم کمک کنى، مثلا اگر تم رو انتخاب کنم و بهت بگم که دقیقا چى میخوام، ممکنه که تا حدودیش رو خودت برام درست کنى، با هزینه هم مشکلى نیست، یک سایت مرتب و شیک میخوام؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شرکت آرمان وب از معتبرترین شرکت های طراحی سایت در کرج می باشد که انواع خدمات طراحی سایت و سئو سایت را  برای شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین مشاوره های لازم را در جهت افزایش فروش از طریق سایت به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

دیناوب معتبرترین شرکت طراحی سایت در قزوین می باشد که سابقه کار بالایی در زمینه طراحی سایت ، سئوی سایت ، تبلیغات ادوردز و فروش هاست و دامنه دارد. این شرکت همچنین در زمینه برنامه نویسی سابقه همکاری با شرکت های اروپایی را دارد. دیناوب تمامی این خدمات را به سایر شهرها نیز ارائه می دهد و کلیه خدمات خود را تضمین می نماید.

https://dinaweb.ir/

02833363789

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687