2733
2734
عنوان

بهترین و نزدیکترین شیر خشک به شیر مادر ؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 5849 بازدید | 18 پست

من تجربه دادن شیر بز به بچم دارم  فواید  شیر بز  باور نکردی است به من فامیل های شهرستانی و چند تا از دوستان که شیر بز به نوزاد و بعضی به کودکانشون و حتی کسی که بیماری سرطان داشت و بعد از شیمی درمانی برای تقویت سیستم ایمنش به تجویز  دکترش استفاده می کرد توصیه می کردنند من جدی نمی گرفتم تا اینکه  رفتم شهرستان و اونجا چون جایی که مهمان بودیم شیر بز داشتن من و نوزادهم استفاده کردم  وقتی برگشتم دیگه نوزادم شیر خودم وشیر خشک نمی خورد من مجبور شدم شیربز بگیرم و بهش بدوم البته کار خدا بود که این اتفاق افتاد چون من ازمایشهای قد ،  وزن  و رشدش زیاد خوب نبود وقتی بعد از مدتی شیر بز دادم و بردم  دکترم گفت چه بهش دادی که این جهش رشد و وزن داشته که من هم به نوزاد های دیگه تجویز کنم گفتم شیر بز ایشون گفت کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند شیر بز تجویز می کنیم ولی نمی دانستم که روی قد وزن و رشد هم این همه موثر است.  واقعا مردم خیلی خیلی غافل از ارزش شیر بز هستند فقط باید تجربه کرد.  کسانی که نوزادشون به پروتئین گاوری و عدم تحمل لاکتوز ندارند حتما باید شیر بز بخوردن  همین البته نه هر شیر بزی شیر بز باید طبیعی از مزرعه و تازه باشد البته من شیر از مزرعه شیر بز مروگل  دکتر ی در شهریار گرفتم بسیار معتبر است و حتی با حضور خودم شیر دوشش می کردند . شما می تونید در گوگل مزرعه مروگل جستجو اطلاعات کامل هست.

من چون دیابت باردای  داشتم اخر هشت ماه سزارین کردم  شیر نداشتم که به بچم بدم شیر خشک دادم بهش سازگار نبود چون به پروتئین گاوری حساس بود یکی از فامیلا  که شیراز بود گفت که من هم اینجوری شدم به بچم شیر بز دادم گفتم مگه میشه بچه من فقط هفت روزشه گفت دکترم من که یک پروفسور و الان حدود هشتاد سالش هست که اسمش  دکتر صمیمی در شیراز گفته حتی به بچه سه روزه هم میشه داد  ایشون به هم مادرانی که شیر ندارند یا شیرشون کمه یا بچه دو قلو دارند  حتی  تا جایی که امکان دارد شیر خشک توصیه نمی کند توصیه جدی دارند که مادار نترسند شیربز به بچه هاشون بدن  من  از همون یک هفته ای شیر بز دادم و خدا را  شکر برای من یک موهیت الهی بود بچم نسبت به همسالانش از هرجهت رشد ، وزن  و سیستم ایمنیش بهتر است . شیربز چربیش کمه خیلی سبکه  و مشکلی  در هضم برای نوزاد حتی سه روزه ایجاد نمی کند . البته هر شیر بزی نه  شیربز بسته بندی و دام چرا آزاد مناسب نیست فقط بزهایی که در مزرعه بخصوص سانن که چربی کمی دارند فوق العاده است . البته من شیر از مزرعه شیر بز مروگل  دکتری در شهریار گرفتم بسیار معتبر است .

سلام من بر اساس تجربه شخصی میگم هیچ چیزی در دنیا مثل شیر بز نیست بخصوص برای کودکان چون شیر بز کاملا شبیه شیر مادر هست و حتی از شیر مادر هم مفید تر چون حدود 96 درصد املاح و ویتامین و مواد معدنی داره و در درمان خیلی بیماری ها مفیده بخصوص الرژی کودکان و نوزادان الرژی به پروتین گاوی و لاکتوز کم خونی، فشار خون، دیابت، نقص سیستم ایمنی ، اسم، برای وزن و رشد نوزادان و کودکان کم وزن و حتی برای نازایی بهترین ماده غذایی برای نوزادانی که غذای کمکی رو شروع کردن و بهترین جایگزین شیر خشک هست اگر مادر باردار از شیر بز استفاده کنه احتمال گرفتن الرژی در نوزادش کم‌میشه کافیه یه سرچ تو گوگل کنید اگر تهران هستید، شیر بز هم برای بزرگسالان هم‌کودکان در بسیاری از بیماری ها شفاست بخصوص در درمان بیماری اسم و اثرات مخرب برای تهیه شیر بر مزرعه بز مروگل رو تو گوگل سرچ کنید ادرس یه مزرعه میاد که فصلها شیر بز داره در محیطی کاملا

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687